پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

مامانی دلم برات تنگ شده...

1391/7/23 8:32
نویسنده : مامان پریناز
569 بازدید
اشتراک گذاری

روبروی کعبه ایستادم و حسابی به یادتم...

زیر ناودون طلا تو حجر اسماعیل هستم.برات نماز خوندم....

در حال طوافم.الان از کنار حجر الاسود رد شدم.هر چی دلت میخواد از خدا بخواه...

اینها مکالمات این چند روز من و مامانه...با هر بار تماس یا اس ام اس اونقدر منقلب میشم که نمی تونم خودمو کنترل کنم گریهگریههم دلم براش تنگ شده و هم حسابی بهش حسودیم میشه...چقدر دلم برای اونجا پر می کشه...دائم دارم بالا پایین می کنم و فکر و خیال که آیا امسال می تونیم بریم؟با بچه یا بدون بچه؟وقتی امسال مامان هایی رو دیدم که کوچولوهاشونو گذاشتنو برای حدود 40 روز رفتن حج با خودم میگم 12 روز رو میشه تحمل کرد و روی ماه دخترک رو ندید....ولی همون تصور لحظه جدا شدن هم اشکمو در میاره...نمیدونم می سپرم به خدا هر چی خودش صلاح میدونه...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مری
23 مهر 91 10:00
این که دختر نیست....عروسکههههههههههه


با چشمای عروسکیتون می بینین!!ممنونم بوس
زهرا
25 مهر 91 13:40
سلام دوست عزیز این ادرس وبمه اگه دوست داشتی بااسم(من وخواهرجونم)لینکم کن تامن هم لینکت کنم


چه بانمک!!!