پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

است!!

1391/7/29 12:24
نویسنده : مامان پریناز
378 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز و مهربونم....23 ماهگیت مبارک خانوم طلاماچقلب

دیگه چیزی به دو سالگی نمونده و من خوشحال و پرانرژی دارم به جشن تولدت فکر می کنم.

این روزها با "است" گفتنت حال میکنم!اینقدر بانمک این فعل رو به کار می بری که آدم فقط خنده اش می گیره!

اه جیز است....هام به به است....بابا ددر است...جیش است....قهقهه

از مامان جون برات بگم که خدا رو شکر حالش خوبه و همینجووووور داره طواف می کنه!دیروز می گفت عید قربان ما با شما یکی شده و روز جمعه عیده و وقتی عید قربان جمعه باشه  حج اکبر میشه.خیلی بابت این موضوع خوشحال بود.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم
29 مهر 91 12:46
وای این فرشته کوچولوی نازنین رو بدید،ما می خوایم یه ماچش بکنیم!!
الههههههی
می شه با شما و دخترخانم تون دوست شد؟..خب وبلاگم زیادی سوت و کور مونده اخه
نی نی من درسته هنوز به دنیا نیومده،ولی گناه داره ها


حتما ما عاشق دوستیم!!بهتون سر میزنیم
نفیسه
3 آبان 91 11:00
سلام دختر نازی داری خیلی شیرینه اجازه هست بخورمش خوشحال شدم از آشناییتون
نفیسه
3 آبان 91 11:03
اگه فضولی نباشه می خواستم اطلاعاتی در مورد ماشین ظرفشویی تون که موریس هست بدونم میشه برام کامنت بزارید یه توضیحی بهم بدید واینکه اصلا راضی هستید یا نه چقدر ازش استفاده می کنید


براتون تو وبلاگتون کامنت میذارم