پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

بلا به دور عزیزکم

1391/6/16 23:33
نویسنده : مامان پریناز
511 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مهربون من                                                                                                                 باورم نمیشه یه دخمل مهربونی مثل تو باشه که با دیدن هر نی نی کوچولویی آغوششو باز کنه و نی نی رو در بغل بگیره و با تمام وجود بهش محبت کنه و  در کنارش یه دخترها و پسرهایی هم باشن که با دیدن نی نی های دیگه حس تهاجم بهشون دست بده و به بچه های دیگه آسیب بزنن....                                                                                                        از دیروز عصر دلم خونه....وقتی با بابابزرگت رفتی پارک و برگشتی و من با دیدنت زبونم بسته شد که بپرسم چه بلایی سرت اومده....بابابزرگ گفت تو پارک یه بچه هم سن یا کمی کوچیکتر از خودت صورت نازنینت رو گاز گرفت.صورتت خیلی باد کرده بود و کمی خونی بود و قرررررمز.هرچی خواستم بغضمو بخورم نتونستم و اشکام سرازیر شد.طفلک معصوم من....کاش من جای تو اوف می شدمگریهگریه                                                                                                          امروز صورتت بهتر شده ولی داره کبودتر میشه....                                                            الهی که هیچ مادری نبینه خاری به پای بچش فرو بره.....

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)