پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته...

1391/5/4 18:56
نویسنده : مامان پریناز
560 بازدید
اشتراک گذاری

دیدن خرمشهر خیلی جالبه.هنوز بعد از این همه سال آثار جنگ توی چهره شهر دیده میشه.یه جورایی خیلی دلم میگیره وقتی خونه های قدیمی ترکش خورده رو می بینم و متاسف میشم که چرا بهش نمی رسن...

 

هفته پیش 3 نفری رفتیم جنوب.یعنی خرماپزون واقعی با هوای خیلی شرجی.شانس آوردیم گرد و خاک نبود و پرواز خوبی داشتیم.روزی که رفتیم بیستمین ماهگرد زندگیت بود.مبارکت باشه عسلمممممم

 

برای پایش رشد 20 ماهگیت بردیمت دکتر.خدا رو شکر این ماه خیلی خوب وزن گرفتی و امید به زندگی رو در من بالا بردی!!

ماه مبارک هم از راه رسید و من امسال با خیال راحت روزه هامو میگیرم.گرچه روزه داری با بچه کوچیک خیلی طاقت فرسا میشه ولی خدا کمک میکنه.عصرا خیلی طولانیه شما هم انتظار بازی داری.گاهی هم از بی حوصلگی من غر می زنی ولی چه کنم مامان جون دیگه روزه داری یه کم  کم حوصله میکنه آدمو.

 

یه اتفاق خیلی خوب اینه که بابایی برای اولین بار تو این سالها افطاری میاد خونه و من باتمام وجود ازش پذیرایی میکنم تا غصه سالهای گذشته که تک و تنها افطار می کردم از دلم بره...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)