پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

اعیاد شعبانیه مبارک

1391/4/9 13:46
نویسنده : مامان پریناز
453 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم

این روزها روزهای خیلی مبارکیه.همش عید و شادی و دل خوش.

هفته آینده عروسی داریم و من در تکاپوی تهیه لباس برای خودمو شما هستم.امیدوارم به نتیجه برسم هنوز که نرسیدم!!

مامانی تا من دهنم وا میشه ازت تعریف کنم میزنی تو ذوقم.تازه چند روز بود خوب غذا می خوردی باز دوباره ادا اطوارت شروع شده.چیکار کنم از دست تو من ای خدااااااااااا

علاقه شدیدی به نقاشی پیدا کردی.امیدوارم علاقه ات حفظ بشه!

(این یعنی خیلی حرفه ای هستی !!)

عکس گرفتن ازت خیلی سخت شده چون همش میگی دوربینو بدین به من:

داشتیم میرفتیم مهمونی.عمو تو مهمونی گفت نشستین موهای بچه رو از دو طرف کشیدین؟!!

این دختر نمازخون من:

داشتم لباسی که دایی یاسر برات آورده بودن تنت می کردم ببینم اندازه اش چطوره که البته بزرگ بود ولی دیگه راضی نبودی درش بیاری!

این هم مراسم اختتامیه هر روز و ماجرای مسواک زدن با اعمال شاقه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)