پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

من نی نی میخواااااااااااااااااااام

1391/3/28 18:50
نویسنده : مامان پریناز
439 بازدید
اشتراک گذاری

نفس طلای من

هر روز که از بزرگ شدنت میگذره و هر ماه که روز ماهگرد تولدت میاد و میره و منم با مرور عکسای روزهای نوزادیت حالی به حالی میشم تازه میخواد باورم بشه که داری بزرگ میشی و دیگه نی نی نیستی.واقعا به حرف مامان جون دارم می رسم که با هر روز بزرگ شدن بچه مشکلات یا بهتر بگم چالش های جدیدی جلوی پای آدم سبز میشه.روزهایی بود که فقط فکر شیر خوردن و قد کشیدنت بودم و الان روزهایی هست که فکر تربیت بهترت هستم.فقط از خدا کمک میخوام.

                                   فرشته کوچولوی من    "19 ماهگیت مبارک"

حیف که الان کنارم نیستی که بچلونمت و تو یه جیغ بنفش بکشی!!من یه کم نیاز به استراحت داشتم که شما رو فرستادیم خونه مامان جون تا مزاحم درسهای خاله مرجان جونت بشی!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عاطفه
30 خرداد 91 10:48
ماشالله هزار ماشلا به این دختر گللللللللل نازی فدامدا



مامان ثمینا
31 خرداد 91 23:45
وای که چه دختر ناز و شیطونی!!!