پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

دخترم تو دیگه بزرگ شدی

1391/3/9 16:24
نویسنده : مامان پریناز
660 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز ترینم....

هر مرحله از زندگی شرایط و ویژگی های مخصوص به خودش رو داره و آدم برای اینکه بتونه بهتر زندگی بکنه باید با شرایط ویژه هر مرحله از زندگیش خوب کنار بیاد.

کوچولوهایی مثل شما روز به روز بزرگ می شین و رشد می کنین و وقتی از یه مرحله وارد مرحله دیگه می شین نیاز به زمانی دارین که با شرایط جدید کنار بیاین و ما بزرگترها در اینجور مواقع با گفتن عباراتی مثل"عزیزم تو دیگه بزرگ شدی"تشویقتون می کنیم تا زودتر به این سازش برسین.

حالا می خوام بهت بگم دختر نازنینم تو دیگه واقعا بزرگ شدی و می تونی بدون نیاز به شیر مامان رشد خوبی داشته باشی.می خوام بهت تبریک بگم که من رو سرافراز کردی که اینقدر راحت و بی دردسر با شیر مامان خداحافظی کردی.نوش جونت باشه هر چی که از وجودم تغذیه کردیماچ

حالا این روزها خیلی خیلی مهربون تر شدی.میری و میای و من و بابایی رو بغل می کنی.صورت گرمتو روی گونه های ما میذاری و ازمون درخواست محبت داری و خودت خبر نداری که با این کارهات چقدر مهر و محبت نثار ما میکنیقلب

دیگه این روزها برای غذاخوردن بهت اصرار نمی کنم بلکه خودت با میل و رغبت به سمت غذا میایخوشمزه

اینقدر مهربونی که نگرانی من رو بابت اینکه نکنه بعد از ترک شیر مامان دیگه شیر نخوری رو تبدیل به توهم کردی و شکر خدا خوب شیر می خوریچشمک

و از همه مهم تر اینکه دیگه شبها نه شما نه من شبی 10 بار برای خوردن شیر(که بهتر بگم برای رفع یه عادت و نه الزاما خوردن شیر)بیدار و بدخواب نمی شیم و شما مثل یه فرشته شب تا صبح یه سره می خوابی و طعم شیرین یه خواب پیوسته رو نصیب من هم کردی عزیزمخمیازهابله

بپر تو بغل مامان که خیلی خیلی دوستت دارمبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ملیکا
10 خرداد 91 1:52
سلام ممنونم که از تجربه تون نوشتید دختر من هم خیلی به شیر وابسته و خیلی کم غذا میخوره
مریم(مامان کیمیا)
19 خرداد 91 17:28
دوست خوبم وبلاگ زیبایی دارید.خسته نباشید و خدا قوت...خوشحالم که به این راحتی پریناز جون را از شیر گرفتی. من با تمام وجودم درک می کنم که وقتی می گین شب تا صبح 10 بار یعنی چی ولی همون طور که خودتون هم نوشتین گوارای وجودشون باشه.
yasaman jon
18 مرداد 91 14:04
khoda hefzesh kone