پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

تاتی تاتی تاتی...هورااااااااااااا

1390/10/11 14:00
نویسنده : مامان پریناز
674 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گوله نمکی من

بالاخره قدمهاتو استوار گذاشتی و راه افتادی.عین یه معجزه.تو که تا روز قبل یک قدم هم تنها نمی رفتی تند و تند قدم برداشتی و حالا هر روز با سرعت بیشتر داری تمرین راه رفتن می کنی.

به تاریخ 8 دی 90-پنج شنبه

جریان از این قرار بود که 5 شنبه شب همه خونه مامان جون بودیم تا من به مناسبت اولین حقوقم شام بدم!!بعد شام شما داشتی حسابی با دایی یاسر بازی میکردی و رفته بودی روی گردن دایی و از اونجا باهاش دالی بازی می کردی.دایی که کمی خسته شد شمارو گذاشت زمین ولی داشتی حمله می کردی طرف میز پر از میوه و ظرف و ...که بابایی دستتو گرفت تا حواست پرت بشه.یه لحظه یه قدم برداشتی.بعد انگار همون لحظه مغزت دستور داد که راه بری و شما تند و تند قدم برداشتی.واااااااای نمیدونی چه حالی بودم.همه ذوق کرده بودیم.خودت از همه بیشتر خوشحال بودی و همش می خندیدی الهیییییییییی فدات بشم من

 

مامانی خیلی خوشحالم که از همه این لحظات فیلم گرفتم.چون بازی شما با دایی خیلی بامزه بود مشغول فیلم گرفتن بودم که شروع کردی به راه رفتن.

اون شب تا ساعت 4 صبح نتونستم بخوابم اینقدر که ذوق داشتم صبح بشه و دوباره تاتی کنی.

فرداش تلاشتو بیشتر کردی و خیلی خوب خودت از زمین بلند میشی و راه میری.نه یه قدم نه دو قدم همینطوری میری تا به یه مانع برسی و بعد تالاپی میفتی زمین.

جمعه شب تولد سامان بود البته 2 روز زودتر جشن گرفتن.لباسای خوشگلتو پوشیدی و رفتیم تولد.خیلی خیلی خوش گذشت.یک ذره هم نه غر زدی نه اذیت.شام هم حسابی خوردی.خلاصه مهمونی بود که اصلا خسته نشدم.

اینا هم یه سری عکسای این چند وقت:

قربون موهای آشفته ات برم مامااااااااااااان

البته مامان جون لطف کردن یه کم موهاتو کوتاه کردن که من خیلی ناراحت شدم و کمی هم گریستم!!ولی بلند میشه دیگه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مبینا
12 دی 90 1:41
الهی بگردم برای پریناز خوشگل.آفرین عزیزم همین طور به تمرینت ادامه بده.امیدوارم قدم های زندگیت رو استوار تر از هر روز برداری و به آینده پر از خوشبختی و شادی قدم بگذاری.
فاطمه مامان صبا
12 دی 90 11:43
مبارکه مبارکه ماشالا به این دخترگل................خیلی خوشحال شدم و ذوق کردم..........چه خوب که ازش فیلم هم گرفتیپری ناز کوچولوی مارو ببوس یه عالمه.............چه لباسای خوشگلی هم تنش کردی بره مهمونی
مریم -----------♥
14 دی 90 12:25
سلام عزیزم! 1.وبتون خیلی نانازه نی نی تونم همین خوشمل تر! 2.من مریم زند هستم 12سالمه! 3.بیاین به وبم و نظرتون رو درباره ی تبادل لینک بگین!خوشحال می شم! 4.امیدوارم دوستای خوبی باشین عزیزم. 5.منتظرم