پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

ساعت شمار معکوس!!

1390/8/26 12:04
نویسنده : مامان پریناز
852 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم   گلکم    خوشگلکم

از ذوق و شوق تو پوست خودم نمی گنجم .خیلی خیلی کار دارم برای فردا فقط اومدم شور و شوق و اضطرابم رو اینجا برات بگم تا بدونی خیلی خیلی برام عزیزی مهربون دخترم.

بعد از ظهر خاله مرجان و زن عمو منای مهربون میان اینجا تا تدارکات تولد رو ببینیم و برای فردا کار زیادی نمونه.در ضمن یه سری کارها رو هم مامان جون و زن دایی سارای گل قراره انجام بدن و من برعکس همیشه از همه کمک خواستم تا از پس کارها بربیام.دست همگی درد نکنه.

خدای مهربون ازت می خوام همونطور که این یک سال به من توان و قدرت نگهداری از این موجود نازنین رو دادی باز هم بهم نیرو بدی که بیشتر و بیشتر بتونم بهش برسم تا تو خالق بزرگ از من راضی باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نفس
26 آبان 90 13:58
عزیز دلم تولد فرشته نازنینت هزاران بار مباررررررررررک انشاله عروسش کنی خانم خانما رو....و انشاله زیر سایتون باشه همیشههههههههه خوشحال میشم تولد دختر منم ببینی تو وبلاگ قسمت شهریور 90 البته اگه دوست داشتی....دوست دارم زودتر عکسای نازنین فرشته کوچولو رو تو وبش ببینم ببوسش خیلیییییییییی
مامان علي خوشتيپ
27 آبان 90 9:24
تولدت مبارك پريناز خوشگل الهي 120ساله شي
مامان هامان
27 آبان 90 12:33
تولدت مبارک عزیز دلم
مامان ماني
28 آبان 90 13:37
تولد تولد تولدت مبارك
مریم عالمی
30 آبان 90 11:27
تولدت مبارک گلابم. انشالله 120 ساله بشی عروس خوشکل