پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

مرواریدای جدید خوش اومدین

1390/8/22 16:01
نویسنده : مامان پریناز
533 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل مامان

5 شنبه 19 آبان متوجه شدم نوک دندونهای نیش بالا زده بیرون.خیلی خوشحال شدم که اینقدر بی دردسر دندون نیشت دراومد.

شکر خدا حالت خوبه خوبه و غذاهاتم خوب می خوری.

حسابی سرم شلوغه و در تدارک تولدم.از طرفی داره شرایط کارم قطعی میشه و از اول آذر مشغول به کار میشم.سر فرصت میام میگم چه کاری

استخر تموم شد و بالاخره شنا یاد گرفتم و میتونم تو عمیق شنا کنم.هوورااااا

خیلی خیلی ذوق تولدتو دارم و گاهی اشکم در میاد.اضطراب هم دارم که کارات خوب پیش بره.توکلم به خدای مهربونه

مامانی تازگیا یه مدل خاصی می خندی که تقریبا الکیه و برای جلب توجه دیگرانه .تقریبا این مدلی:هه هه هه هه!!

الان لا لا کردی.خوابای خوب ببینی نازگلکم

(از اونجایی که مامان جون خیلی علاقه داشت شما پستونک بخوری و همش به من میگفت تو تلاش نمی کنی پستونک بدی تازه تازه داره عادتت میده به پستونک و هر وقت میذارمت اونجا میام می بینم پستونک به گردنت آویزونه!دیشب وقتی برگشتیم خونمون هوس پستونک خوردن کرده بودی )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماني
22 آبان 90 14:12
پري ناز كوچولو مامان شوخي مي كنه اينا مرواريد نيستن عزيزم اينا وسيله گاز گرفتن مامان هستش
استفاده كن قربونت بشمممممم


اتفاقا مدتهاست پریناز برای گاز گرفتن نقاط مختلف بخصوص جاهای حساس از این مرواریدا استفاده می کنه!!
بهارك
24 آبان 90 11:40
سلام..طراحي عكس وقالب وبلاگ.. خوشحجال ميشم سر بزنيد ممنون ميشم مارو لينك كنيد..
فرناز
26 آذر 92 0:34
سلام وبتون عالی
مامان پریناز
پاسخ
مرسی نازنین