پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

دخترم مثبت فکر کن

1390/7/17 20:33
نویسنده : مامان پریناز
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

پریناز نازم

اینو بدون که برای این که  به هر چی که آرزو داری برسی باید و باید فکرت رو نسبت به همه چیز مثبت کنی.اگر ایمان داشته باشی که به خواسته ات میرسی مطمئن باش که به زودی میرسی.چند سال پیش که با قوانین توانگری و کتاب راز و کلاسهای موفقیت آقای حورایی آشنا شدم فهمیدم که راز موفقیت فقط در ذهن توانگر منه.اگه بخوام زندگی خوب داشته باشم ...اگه بخوام فرزند خوب  داشته باشم...اگه بخوام کار  و درآمد خوب داشته باشم  فقط باید فکر کنم که دارم.

چه روزهای خوبی برام بوده روزهایی که از تفکر مثبتم به همه چیز رسیدم و چه روزهای کسل کننده ای که از افکار منفی برای خودم ساختم.

آدم های منفی تو روزگار ما زیادن.فقط باید یاد بگیری چطوری باهاشون برخورد کنی تا برقشون تو رو نگیره...تا از ارتباط با اونا حرص نخوری.آدم های منفی همه رو مثل خودشون میبینن و ناکامیهای زندگیشون رو با دیگران جمع میبندن مثلا میگن ما خیلی بدبختیم که....ما  هممون عصبی هستیم...یادت باشه قانون ارتباط با آدمهای منفی اینه که باهاشون وارد بحث نشی چون طرز فکر خودشونو درست ترین طرز فکر میدونن و بالاخره تو رو قانع میکنن که آره ما بد بختیم!!!

اطراف من هم از این آدمهای منفی کم نبوده و نیست .قبلا که تجربه نداشتم باهاشون وارد بحث می شدم تا بفهمن فکرشون غلطه ولی وقتی مطالعه کردم تا طرز ارتباط صحیح باهاشون رو یاد بگیرم فقط در برابر موج افکار منفی شون یه جواب کوتاه میدم...آهان راست میگی.شما درست میگی و ...

روزهای با تو بودن روزگار غریبیه.روزهایی که هیچ روزش مثل روز قبل نیستی و هر روز با ترفندی خودتو به من نزدیک میکنی.به قول آشنایی که میگفت بچه اول بچه نیست یک پدیده است.توهم پدیده ناز منی و روز گار با تو بودن با تمام سختیهاش روزگار نزدیکی من به خداست.

دخترم  ما به کسی اجازه نمیدیم این روزگار شیرین ما رو با افکار منفی بمبارون کنه.بیا اینقدر مثبت و قشنگ فکر کنیم که فقط قشنگیها رو ببینیم.بیا برای همه کسانی که زندگیشون در قالب تنگ چشمانشون محدود شده دعا کنیم...

-پیوست:

یکی از قشنگ ترین کتابایی که تا حالا خوندم کتاب قانون توانگری بوده.خوندنش و عمل کردن به قوانینش رو به همه توصیه میکنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

mamani helena
10 مهر 90 16:51
salam azizam mashala che dokhmale nazi dari.che poste zibayei bod dost dashti be ma ham sar bezan
مامان آروین
11 مهر 90 0:23
خوش بحالت پریناز خانوم چه مامان خوب و فهمیده ای داریییییی
مامان ماني
11 مهر 90 9:56
سلام به پريناز و مامانش عكساي دخملمونو بذار منم از فكر مثبت به خيلي چيزا رسيدم و برعكسشم همينطور مثبت باششششش ++++++
شیپلپلون
11 مهر 90 10:59
سلام پریناز گل و مامان مثبت اندیش مطلب خوبی بود .ایشالا همه حداقل بهش فکر کنن .ولی باید قبول داشت کار سختیه اونم تو جامعه نامتعادل الان ما .


کافیه در کنار تمام سختیها فکر کنیم اگه چیزی رو دوست داریم در اختیار داریم.همچین درا به روی آدم باز میشه که آدم در بزرگی خدا میمونه
دایی مهدی
12 مهر 90 22:27
خوبه آدم مثبت باشه و اینا. اما کتاب راز و کلی از کلاسهای موفقیت که میان همش رو این چیزا مانور میدن که بیاید به هرچی میخواید فکر کنید بهتون جذب میشه و اینا همه رواج خرافه است. همه واسه خالی کردن جیب مردمه. نمونه بارزش که میشناسیشون کلاسای افسانه و کوروشه. با احساساتی کردن مردم آمادشون می کنن واسه اخاذی واسه کلاسای بعدی. دویست سیصد تومن واسه دو روز گریه زاری و مسخره بازی؟ آدم باید خودش عاقل باشه. آخرش هم خوب پیشرفت کنی میشی مثل....... که کلاه به چه گندگی تو سرش رفته صداشم در نمیاره. آدم باید سعی کنه موفق شه. همین. قانون ماورایی وجود نداره





ممنون از نظرت.من هم با اونا مخالفم .بحث من قوانین ماورایی نیست.نیت خالص و درسته.یعنی مطمئن باشی که اتفاقی که دور از ذهنته به تحقق می پیونده.این نه خرافاته نه ماورایی.چند بار امتحان کن و با تمام وجود تصور کن چیزایی که دوست داری رو داری...


فاطمه مامان صبا
13 مهر 90 0:26
پست قشنگی بود خوشم اومد .........حتما میرم دنبال کتابه تا بخونمش.........پری ناز رو ببوس
مامان ویانا
13 مهر 90 10:39
خانم خوشکل خیلی نازی مثل ماه می بوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم
زن عمو منا
27 مهر 90 13:14
سلام به پرنسس نازنینم و مامان عزیزش.اول که بگم قربونت برم با اون عکسای خوردنیتبه نظر من اگه انسان واقعا بخواد میتونه با مدتی تمرین مثبت اندیش باشه. این تجربه شخصیه منه.فقط باید بخوایم.خیلی دوستون دارم خیلی خیلی خیلی..........
فاطمه
15 مرداد 92 14:48
سلام مامان پریناز
وبلاگت خعلــــــــــــی قشنگه..



ممنووووووووووونم