پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

روز داروساز بر خودم مبارک!

1390/6/5 15:14
نویسنده : مامان پریناز
1,103 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نانازی مامان سلام

سالها پیش در چنین روزی محمد زکریای رازی چشم به جهان گشود و چون کاشف الکل بود روز تولدش رو به نام روز داروسازی نامگذاری کردن.اصولا در این روز ما داروسازها خودمون به خودمون تبریک میگیم و معمولا اطرافیان یادشون نمیمونه !!عیبی نداره خودمون برای هم نوشابه باز میکنیم.کاچی به از هیچی!!

گلدون مامان دیگه ماه مبارک داره تموم میشه ولی من اصلااااا استفاده نکردم.پارسال سحرا بیدار میشدم و نماز میخوندم.قران میخوندم تا اذان بشه ولی امسال دریغ از یک روز که بیدار بشم.آخه اینقدر روزها خسته میشم و شبی چند بار باید بیدار بشم و شیر بدم اصلا متوجه بیدار شدن بابایی نمیشم.ولی به بزرگواری خدا ایمان دارم...

چند تا عکس از این روزا برات میذارم گلم

-همون روز که رفتیم ارنگه و یه دل سیر بازی کردم

-5شنبه 3/6 آماده شدیم بریم ددر.وااای تهران سیل اومد...

-تازه از حموم دراومدم. مامانی بیا موهامو خشک کن

-مامانی چقدر عکس میگیری میخوام بخوابم بابا

همین جا روز داروساز رو به عمو جواد عزیز و عمو حامد مهربون و زن عمو منای دوست داشتنی و همه دوستای عزیزم تبریک میگم.الهی که همیشه موفق باشین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

قاصدک
6 شهریور 90 1:14
منم روزتون رو تبریک می گم
مطمئن باش وقتی گلت بزرگ شد هیچ وقت یادش نمیره.

چرا وبلاگ شما هیچوقت باز نمیشه؟؟؟
زن عمو منا
6 شهریور 90 11:35
سلام شیرینموای من این عکسای خوشگل رو هی می بینم ضعف می کنم ها !دهن روزه!وای چه عکسایی!به خصوص اونی که از حموم اومدی لباس پرنسسی تو پوشیدی عزیزمروز داروساز رو دوباره به خواهر جونم که مامان جونی شمامیشه تبریک میگمیه عالمه بوسای تپل واسه خانوم گل ومامان جونیش[hr


مرسی زن عمو میای دیدن خونمون!!نذاری تولدم بیای تهراناااااااااا.زودتر بیاین دیگهههههههه


زن عمو منا
6 شهریور 90 12:21
چشم گلیایشالا حتما میایم.دلم خیلی واستون تنگ شده هاواسه تولدتم که لحظه شماری می کنممی خوایم بترکونیم !توی جشن تولد 1 سالگی پرنسس جونی خودم
عسل
27 شهریور 90 14:24
سلام باید بگم پساپس روزتون مبارک. ببخشید جا موندم روزتونو تبریک بگم الان وبتونو دیدم. به هر حال مبارکه.
دخملتون خیلی نازه. یه عالمه بوس براش . بای


مرسی مرسی بوس