پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

9 ماهگیت مبارک ناناز خانوم

1390/5/27 15:46
نویسنده : مامان پریناز
516 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عسلی من 

ماشالله ماشالله بزرگ شدیا!!9 ماهه شدی و خوردنی و شیطون بلا و بانمک!!

همیشه عاشق نی نی های 9 ماهه بودم الان خودم از اون نی نی ناز نازیا دارم.ممنونم خدایاااااااا

من همیشه عاشق نی نی کوشولوها بودم اون هم از نوع زیر دوسال!(که هنوز تخس نشدن) ولی از وقتی مامان شدم یه جور دیگه نی نی ها رو دوس دارم.یه جورایی هم دلم براشون میسوزه چون خیلی وابسته هستن و معصوم.گاهی وقتا خیلی حرص میدن ولی هیچ اراده ای ندارن...

امشب جایزه بزرگ شدنت میبریمت ددر.عصری میریم ارنگه و آخرشب برمیگردیم

دیشب مامان بزرگها رو افطاری دعوت کردم.خاله مرجان هم از روز قبل اومده بود پیشمون تا باهات بازی کنه من به کارام برسم.دستش درد نکنه کلی با شما بازی میکنه ولی یه وقتایی هم حوصلشو سر میبری ها!حسابی با سامان بازی کردین و پسرعموی شیطونت آتیش سوزوند!!

مامانییییییی   حیا کن دختر.دیگه با ربنای قبل افطار هم نانای میکنی؟!هرچی باردار بودم قران خوندم مثل اینکه اشتباهی  فکر کردی ترانه دارم میخونم!

فردا شب قدره.قشنگ ترین شبهای زندگی.شبهایی که هرچی از خدا میخوای میده.الهی به حق این شبهای نزول قران خدا تو و همه نی نی ها رو سالم در پناه خودش نگه داره

یادش به خیر پارسال این موقع که بعد از شبهای قدر بود رفتیم مشهد.مامانی با شیمک قلمبه!!چقدر خوش گذشت.چقدر دل سیر زیارت کردم.بابایی وقتی عقد بودیم گفت هر سال میبرتم مشهد و تا حالا رو قولش بوده.انشالله امسال هم بتونیم بریم تا دختر نانازمو نشون امام رضا بدم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماني
29 مرداد 90 11:44
مباركه مباركه به سلامتي انشا تولد 90 سالگي دخملمون منم از وقتي مامان شدم بچه ها رو يه جور ديگه دوست دارم
مامان آروین
30 مرداد 90 15:15
مبارکهههههههههههه ان شاالله عروسیش
قاصدک
1 شهریور 90 1:22
سلام عزیزم منم تبریک می گم ان شاا... همیشه در کنار هم سلامت و شاد زندگی کنین. التماس دعا
فاطمه مامان صبا
1 شهریور 90 12:30
سلام 9 ماهگی گل دختر مبارکه..............چقد ناز میخابهعکس آخریشم خیلی قشنگه ماشالا دختر خوشگلو و خوش تیپی داریناااااااااااا.................خدا حفظش کنه


مرسی مامان گل چشماتون قشنگ میبینه.صبا نانازی رو ببوس
زن عمو منا
5 شهریور 90 12:19
سلام پرنسس من با این عکسای خوشگلت.......با چند روز تاخیر 9ماهگیت مبارک خانوم گلم نمیدونی چقدر دلم واست تنگ شده عزیزم یه عالمه بوس واسه شما گل گلی ومامان جونیت از الیگودرز! میفرستم


وااااااااای مرسی زن عمو جونم.دل ما هم حسابی تنگ شده.زودتر بیاین تهران
نیلوفر آبی
14 شهریور 90 7:26
نازی .... پس اومده شهرمون وقنی تو شیمکتون بوده!!! خدا حفظش کنه . پیش منم بیاین راستی اسم این پریناز خانوم خیلی قشنگه .. از این اسم خوشم اومده بود زدم تو نی نی وبلاگ دیدم وب داره ... پیش منم بیاین .
زهرا
14 شهریور 90 10:51
قربون اون بلا برم الهي...