پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

اسم!

1392/7/16 9:59
نویسنده : مامان پریناز
426 بازدید
اشتراک گذاری

شب شده.طبق معمول نشستیم پای تلویزیون و از لالایی های جذاب شبکه پویا فیض می بریم!هادی میوه شسته و آورده و به من و پریناز و خودش  میده.می خوام جو رو عوض کنم و بامزگی کنم!به هادی میگم:فک کن یه روزی بخوایم یه بچه دیگه داشته باشیم.یه اسم بگو به پریناز بیاد.یه کم فکر می کنه و میگه:پرویز!!

من:عصبانیعصبانیعصبانی 

هادی:قهقههقهقهه 

من:زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

بهناز
16 مهر 92 11:28
زهرا جونم مگه پرویز چه ایرادی داره...
اسم یکی از عزیزترین هامه...
خیلی هم اسم خوشگلیه
زهرا یه سوال دارم همیشه فکر میکردم آفراد متدینی در سطح شما اسم بچه هاشون رو از القاب و اسامی ائمه انتخاب میکنن.میشه برام بگی چطور این سنت رو شکستی؟



اینکه اسمی با مسما باشه و خیلی به دلم بشینه برام فاکتور اوله.همین!
در ضمن من تو اسامی مذهبی فقط فاطمه و زهرا رو دوست دارم که خودم و خواهرمیم.خیلی از اسمای مذهبی از دید من و همسرم مذهبی نیستن.بلکه اغلب لغات عربی هستن که در قران ذکر شدن....مبحثش طولانیه...
مامان جانان و آوا
16 مهر 92 12:34
)))))))))
چه با مزه! شاديهاتون هميشگي دوستم!


برا آقامون شادی بود...زد تو ذوقم!
سمیه
16 مهر 92 13:51
ای بابا !
اومدم نظرمو بگم سه بار نوشتم ارور داد...ولش کن شاید صلاح نیست
آخه نظرم یکم خصمانه بود


دیدی دیدی خدا چقد هوامو داره!
تو باید پسر بعدیتو بذاری ارژنگ!
مرجان
16 مهر 92 15:11
بزارین پرواز


وا جدی اسمه؟؟
سارا
16 مهر 92 17:12
اسم خيلي قشنگ و شيكيه
قدمش مبارك باشه انشالله


خدا از دهنت بشنوه!!ههههههههه
بهناز
16 مهر 92 20:40
سارا خانوم و همسرشون چه نظرات جالبی برات میذارن زهرا جون... از ملاحظه نظر سارا خانوم ناخود آگاه عمیقا خندیدم...
وفا
17 مهر 92 10:44
خوب پرویزم اسم قشنگیه اما اسامی هر کدوم یه دوره ای روی بورس هستن مثلا توی دوره ی بچه های ما شاید اسم غریبی به نظر بیاد اما چند سال پیش خوب بوده ..
وای اون لالایی ها واقعا دپرس کننده ان من که گوش می کنم هم از شعراش هم از اهنگاش دلم می گیره


آره بابا حوصله آدم سر ميره ولي دخترك دوست داره
مریم مامان آریا
17 مهر 92 12:58
بذار پریوش

پریناز و پریوش خیلی به هم میان

واسه پسر هم بذار پویان




مرسيييييييييييييي واااااااااااااي خدا رو شكر همه مشكلات حل شد فقط اسمش مونده بود كه حل شددددددد!!!!
سعیده
19 مهر 92 10:28

مبارکا باشههههه از روی گل پرویز جون ببوس


چششششششششششششم!
سمیه
20 مهر 92 10:12
ارژنگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا من زیاد ناراحت نمیشم .شاید تا وقتی من بخوام یکی بیارم ارژنگ دوباره مددددد شد . نه؟

تو فعلا رو پرویز فک کن! خیلی هم خوبه تازه بعد میتونی سومی رو بذاری کامبیز...
خیلی هم به پرویز میاد


ببخشيد ببخشيد ببخشيد فقط ميتونم بگم كووووووووووفت!
مامان جانان و آوا
21 مهر 92 9:48
چقـــــــــــــــــــــــــد به كامنتا خنديدم!


همش میخوان پرویزمو اذیت کنن!حسودن دیگه!!
فاطمه مامان صبا
21 مهر 92 12:45
حالا یه چی بگم، من که دخترم صباس خواهرزادم صدرا یبار واسه اسم بچه اون یکی خواهرم داشتیم نظر میدادیم که به اینا بیاد نتیجتا شد صابون
واقعا بهم میان شوهر با سلیقه ای داری


هه هه هه
پرویز
22 آذر 92 12:13
اسم پرویز که از هادی قشنگتره .. ضمنا فکر کردی اسم خودت که زهراست خیلی شیکه؟ اسم دخترتم خیلی قدیمی هست
مامان پریناز
پاسخ
خب اینم نظر شماست و محترم!!گرچه من یاد گرفتم با احترام با ادمها صحبت کنم