پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

یا ضامن آهو

1392/7/10 23:14
نویسنده : مامان پریناز
545 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از قشنگ ترین سفرهای 3 نفره مونو تجربه کردیم.

دخترکی که عاشقانه آماده می شد و با گفتن" هورا هورا میریم حرم امام رضا" روزی چند بار به حرم می رفت.با نشستن کنار هر بچه ای این جمله رو می گفت:با من دوست میشی؟؟و گاهی دوروبرم پر می شد از بچه و کیف می کردم که چقدر شادن...و یه سوال بی پایان:آخه پس من که امام رضا رو ندیدم!کوش؟؟

همسری که نذاشت بهم سخت بگذره.هر بار وارد حرم می شدیم به پیشنهاد خودش دخترک رو می برد و می گفت برو زیارت کن و فلان ساعت بیا...خیلی عالی خیلی خیلی زیاد...برای همه کسانی که به ذهنم می رسید دعا کردم...برای همه کسانی که در انتظار سبز شدن دامنشون هستن دعا کردم...برای قوی شدن ایمانم دعا کردم...خدایا شکرت که امام رضا رو سهم ما کردی شکرت...

 

 

تقبل الله!

 

دلم خوش بود کتاب دعا دستم بود!

یه خرگوش کوچولوی عاشق هویج!

آنتراکت بین زیارت ها در سرزمین عجایب مشهد

بدون شرح...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

بهناز
11 مهر 92 11:57
زیارت قبول خانوم دکتر...
راستش رو بگو برا منم دعا کردی؟


وقتی برات اس دادم بازم شک داری یادت نکردم؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان فاطمه
11 مهر 92 17:37
زیارت قبول . قربونش برم که انقدر اجتماعیه دخترمون . زودی با همه دوست می شه عین بچگی های من . منم به بچه ها همش می گفتم با من دوست می شی ؟ یادش به خیر .


منم زود دوست می شدم.الانم زود دوست میشم!
بهناز
12 مهر 92 9:32
نه عزیزم اس ام اس با محبتت یادم نرفته. همینطوری خواستم یه چیزی گفته باشم.
امیدوارم که به دل نگرفته باشی.


حالا سعی امو میکنم فراموش کنم!
سمیه
12 مهر 92 16:52
زیارت قبول دوست جونم
بهنازمامان رادین
13 مهر 92 10:04
زیارت قبول حاج خانم.همیشه به زیارت و گردش.این خانم خوشگله هم که کلی بچه دور خودش جمع کرده قربونش برم.
آبجی
13 مهر 92 10:16
سلام عزیزهدلمممممممممممم
ای وای مشهدی خانومووووو که دورو برش شلوغ پلوغ
ای ول داره این خاله قزی مااااااااا

چه عکسه با حالی با باباش انداختی ازش
خدا حفظش کنه
بازم زیارت قبول


ممنونم
سارا
13 مهر 92 11:24
به به به....زيارت قبول انشالله...واقعا گل و مهربونه اين دختر
مریم مامان آریا
13 مهر 92 13:35
عزیزم خیلی کیف کردم عکسها رو دیدم همیشه به سفر و زیارت آفرین به پریناز که این قدر خوب بوده تو سفر
مریم مامان آریا
14 مهر 92 8:57
نظر اینجانبه کو؟
هدیه
15 مهر 92 22:36
سلام زیارتتون قبول
انشاله سه نفری سفر مکه و مدینه و کربلا نصیبتون بشه
التماس دعا عزیزم


ممنون گلم.همچنین برای شما
مامان جانان و آوا
16 مهر 92 12:39
زيارت قبول زهرا و پريناز عزيزم! خوش به سعادتتون! ما امسال نرفتيم دعا كنيد ما رو هم دعوت كنه آقا!


انشالله
الان که دیگه سرد شده انشالله یه فصل خوب با دو تا فرشته ناز برین زیارت..
وفا
17 مهر 92 10:46
زیارتتون قبول ..
اون مشهدی خانوم چادری رو عشق است با عینک دودی هاش !


و پاهاي لختش!
فاطمه مامان صبا
21 مهر 92 12:48
به به خیلی هم خوب...زیارت قبول خانوم
وای این کوچولو نیگا چادر سر کرده صبا رو جون به جون کنی یه دقیقه سرش نمیکنه عکس بگیرم ازش
ببین بچه چقد خانومه اذیتت هم نکرده قربونش برم


خدا نکنه خانوم