پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

موسیقی ....آری یا نه؟؟

1391/12/13 11:14
نویسنده : مامان پریناز
321 بازدید
اشتراک گذاری

13 اسفند 91

دیشب رفتیم عروسی.اصولا هر دو طرف مذهبی بودن ولی از نوع خاص!!از همون اول مادرزن شروع کرد به کوبیدن روی میز و نانای نانای...تا آخر هم خبری از موسیقی و خواننده نبود و به جاش هر خانوم محترمی میکروفون رو دست می گرفت و انواع آهنگ های به روز رو می خوندن و ده بنانای!!!خلاصه ترکوندن برا خودشون ولی این وسط نگفتن این مهمونای بدبخت گوششون از صدای نکره ما آزرده میشه آخه!!فکر کن هر زنی با هر صدای نخراشیده نتراشیده میکروفون دست بگیره و تا حدی نعره بکشه....خب لامصبا یه سی دی بی کلام میذاشتین که خیلی آرامش بخش تر بود!اگر موسیقی اخ و جیزه شما که ماشالله سیر تا پیازشو حفظ بودین و انواااااااااااااع و اقسام مدلای نانای رو هم حرفه ای بلد بودین فقط این وسط مشکل اون چند تا نت بود آیا؟؟!!!ولی خب خیلی خوش گذشت و اساسی خندیدیم!!نمیدونم ما ایرانیا یا شایدم ما مسلمونا چرا گاهی اوقات قاط می زنیم؟متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آبجی
13 اسفند 91 11:46
سلام عزیزی ...
جالب بود . و دیدنی ...
خوب وقتی مراسم جداست و هیچ نامحرمی نیست حالا اون اهنگ بیچاره فقط گناه داره ؟؟؟
من باتمام اعتقادایه مذهبی که البته برای خودم شاید محترم باشه فقط این یکی رو زیاد سخت نمی گیرم البته تو خونمون هیچ وقت اهل اهنگ گوش کردن و زدن و رقصیدن نیستم تو ماشینمون هم مگه تو مسافرت های طولانی برای گذروندن وقت ....
ولی با این وجود تو مراسماتی که جداست کاملا به شادی و گذروندن اوقات خوش اعتقاد دارم
دین ما دین لذت بردن دین خنیددن و شادیه نه دین غم و غصه و گریه
تازه توضیحات شما هم در مورد اینکه خانوما همه اهنگارو از بر بودن جالب بود پس گوش دادن ومی کنن که ازبر بودن ؟؟؟
حالا قبحش تو چی بود فقط برای عروسی خدا می دونه

راستی شنیدم مذهبیون که دوستدارن مذخهبی بودنشون رو نشونم بدن تو مراسماتشون از دف و خواننده خانوم تو مجلس خانوما استفاده می کنن و خیلیم شاد خوب این کارو می کردن حداقل ....
به هر حال ان شالله عروس و داماد خوشبخت و عاقبت بخیر بشننننننننننننن
و همه جونا ان شالله ان شالله همیشه به عروسی شادی باشید


همینو بگو...لااقل یه خانوم و دف زن میاوردن گوشامون درد نمی گرفت!
بهناز
13 اسفند 91 13:04
من که عروسی توام با بزن و بزقص رو دوست دارم...
ببخشید تو پست قبل دایی یاسر پریناز کامنت ملاحظه شد رو گذاشته بودن؟
خانم دکتر انشاالله کی مشرف میشین حج؟


ایول از کجا فهمیدی؟؟آخه یه بار دیدم دایی هر روز وبلاگو چک میکنه گفتم نمی تونی یه کامنت بذاری دلم خوش باشه؟گفت آخه چی بنویسم؟باشه میام مینویسم ملاحظه گردید!!

بهناز آی کیو چند بار می پرسی من که گفتم 5 فروردین میریم!
بهناز
13 اسفند 91 20:15
وای ببخشید خواهر پیری دیگه...حالا چرا می زنی
آخه منم دو سه تا داداشی دارم البته در نقش داداشی هستن که عاشقشونم...
یکی شون هم که همکار آقای دکتر شما هستن. بخاطر همین دایی یاسر پریناز توجه منوجلب کرد بودن.
یکی دو سال اول ازدواجمون اینقدر دلم براشون تنگ میشد شبها یواشکی گریه می کردم...


خودت داداش نداری؟؟یعنی کی هستن که در نقش داداشن؟؟؟موضوع حساس شد!!
مریم مامان آریا
14 اسفند 91 10:47
وااااااااااااااااااااااااااا چه چیزایی ؟! واقعا که خیلی مسخره بوده
جداً ها وقتی همه آهنگ را حفظ بودن چرا نذاشتن خوب؟
من بودم حتما می رفتم می گفتم خانوما شما که ماشاء اله همه رو از برین ، خوب می ذاشتین آهنگ رو یه دفعه



عزیزم نمادهای خاصشون باید حفظ می شد دیگه!!
بهناز
14 اسفند 91 11:46
نه خودم داداش ندارم.
زهرا ای کیو من که قبلا گفته بودم عمو م هستن


گیزیم بیزیم کندیمیزده عمویا دی یلر عمو...داداشا دی یلر گردش!!!هه هه هه
راستی تو تک دختری؟یعنی تک بچه ای؟؟

متین من
14 اسفند 91 15:32
کلی خندیدم واقعا بامزه بود
بهناز
14 اسفند 91 19:04
آخه خدا جونم بهم یه عمو هایی داده که حیف بهشون داداش نگی تازشم داداشم براشون کمه...
ماهن...
به افتخارشون
باجی بیزیم کند ده هچ عمی نی گور مزلر که اونا عمی ده دیلر...



البته بیزیم کندیمیزده بیدانا دایی میز وار اونا دییریخ داداش!!!ههههههههههههه
وفا مامان پارسا
16 اسفند 91 15:05
چه بساطی بوده !!!!!!!!!!! خب یه خواننده درست درمون میاوردن
شومام بلند گو می گرفتی دستتون یه دهن می خوندین دیگه


حیف که فامیل دور بودم!!وگرنه مطمئنم صدام بهتر بود!!لااقل یه آواز سنتی میخوندم مردم به آرامش برسن!