پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

هردم از این باغ بری می رسد...

1391/12/13 11:11
نویسنده : مامان پریناز
307 بازدید
اشتراک گذاری

13 اسفند 91

نازگلک مامان بازم مریض شده.چند روزیه هی تب می کنه و هی خوب میشه و دوباره...اون روز  با آقای دکتر کلی درد و دل کردم که خسته شدم از این ویروس های جورواجور و دکتر هم گفت طبیعیه و مشکلی نیست.گفت این بیماری های خفیف میتونه سالی چند بار پیش بیاد و تا زمانی که ریه درگیر نشه و کار به بستری(خدای نکرده)نرسه مشکلی از بابت سیستم ایمنی بدن نیست.ولی این وسط من مادرم که ذزه ذزه زجر می کشم و دلم برای جگرگوشه ام کباب میشه.صبح حالش نسبتا خوب بود و صبحانه خورد و لباس پوشید که بره مهد ولی سرفه اش گرفت و حالش به هم خورد.بعد از اینکه شستمش و لباساش رو عوض کردم گفت :خوابم میگیره...گفتم بخواب نفسم...اونم خیلی بی سر و صدا خوابید....بمیرم برات فرشته منگریه


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بهناز
16 اسفند 91 13:51
ای جان چقدر ناز خوابیده انشاالله زود خوب میشه


وای بهناز از ساعت 10 خوابیده با اینکه 9/5 بیدار شده بود.الان که ساعت 2/5 هست هنوز خوابه.هرچی صداش میکنم فایده نداره...
مامان سونیا
16 اسفند 91 14:43
ای جانم الهی بگردم خدایا خودت همه بیمارها رو شفا بده من که اصلا طاقت دیدن بیماری بچه ها روندارم انشاالله زودی خوب و سرحال بشه


الهی آمین
وفا مامان پارسا
16 اسفند 91 15:00
ای جاااااااانم عزیزم بمیرم الهی ! مریض که می شن مظلوم تر از همیشه می شن
ان شالله زودی خوب شه بقول دکتر توی این فصل سرما و آلودگی و پر از ویروس حتما طبیعیه اکثر بچه ها همینن


خدا نکنه عزیزم
آره هم مظلوم میشن هم بداخلاق!!
شیرین مامان جانان و آوا
16 اسفند 91 16:43
الهی بگردم ایشاللا زود زود خوب شه!


ممنونم شیرین جونی
بهناز
16 اسفند 91 19:23
ای جانم
حس مادری رو قشنگ از رو نوشته ات حس میکنم.
خوب میشه خواهر نگران نباش...


دعا میکنم به زودی این حس رو درک کنی...گاهی خفه ات می کنه بس که گلوتو فشار میده...
سارااااااااا
17 اسفند 91 2:11
انشاله زودتر بهتر شه و فردا بیاد اینجا کلی با هم بازی کنیم
بالاخره دختر خوشگل داشتن این دردسرارم داره
براش اسفند دود کن بیشتر از این چشمش نکنن


هه هه هه بابا چشم چیه؟آلودگی هوا و ویروسها رو به چشم نسبت بدیم؟؟
فاطمه مان صبا
17 اسفند 91 2:24
آخی الهی بمیرم که خوابش میگیره.........عزیز دلم چرا تو هی مریض میشی پری نازم
خوب میشه ایشالا زهرا جون.........با این تغییر مداوم آب و هوا همین میشه دیگه یه روز سرده یه روز گرم همین دیشب درجه پکیج رو کم کردم بس که گرم بود خونه گفتم صرفه جویی کنم دوباره امشب رفتم زیادش کردم..........چه کنیم دیگه خواهر جان همینه


آره خواهر کاری نمیشه کرد....از این قسمت مادری خیلییییییییییی بدم میاد
مریم مامان آریا
17 اسفند 91 11:09
ای بابا مگه قرار نبود نفرستیش مهد تا بعد از عید
یه روز فرستادی مهد دوباره اینطوری شد
خوب حتما اونجا یه بچه ای مریض بوده اینم گرفته ازش
الهی بمیرم پریناز شاد و شنگول رو توی تب نبینم
خدا کنه زودتر خوب بشه


والله اینجور که من تو بچه های اطرافیان میبینم اونایی که مهد نمیرن هم مریض میشن و مریضیهاشون شدیدتر هم هست....مزایای مهد به این مضراتش می چربه!
بهناز مامان رادین
19 اسفند 91 15:40
وایییییییی چی شده بچم؟کاملا درکت می کنم بچه که مریض می شه تمام سیستم آدم می ریزه به هم.ان شاااله که زودی خوب شه.ببوسش و مراقب خودت باش


خداروشکر یه سرماخوردگی بود بهتر شده....انشالله هیچ بچه ای مریض نشه