پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

یه مامان برعکس!

1391/12/7 22:17
نویسنده : مامان پریناز
348 بازدید
اشتراک گذاری

هیچ وقت فکرشم نمی کردم همچین مامانی بشم.بازم بحث ،سر خوراکی هاست!پریناز با خیلی از بچه هایی که دیدم و می بینم فرق داره.هر بچه ای تا حالا دیدم عاشق سیب زمینی سرخ کرده بوده،مامان ها شکلات رو از دست بچه قایم می کنن،پیتزا و فست فود هم که دیگه نگو اکثر بچه ها عاشقشن!دخترک چیپس و پفک ببینه میگه اخه مامان نخور!!!

حالا من برعکس همه مامان ها شدم.دوست دارم گاهی بچه هله هوله هم بخوره.دلم می خواد اگه یه روز عصر هیچی نداشتم بهش بدم یه سیب زمینی سرخ کنم و اون انگشتاشم باهاش بخوره!دلم می خواد وقتی میریم آخر هفته پیتزایی چیزی بخوریم مجبور نباشم براش پلو مرغ و چلوکباب بردارم!!دلم می خواد یه وقتایی دو تایی بریم بیرون چیپس بخوریم!دلم می خواد وقتی میریم فروشگاه برای خرید مثل بچه های دیگه هوس شیرکاکائو بکنه!!.....

شاید خیلی مامان ها دلشون می خواد جای من باشن.گرچه منم ته دلم خوشحالم که اهل خوراکی های بیخودی نیست و عصرا با کاسه پر کشمش و گاهی نون و پنیر و 3-4 تا لیمو شیرین حال می کنه ولی خب محدودیت داره شدیییییییییییید!جالبه تو این مورد هم کمی به خودم رفته.یادمه تا سن راهنمایی لب به سوسیس کالباس نمی زدم و بابا همیشه برای من ساندویج مرغ می خرید!از نوشابه هم بدم میومد،پیتزا رو که نگو از بوش هم بدم میومد حتی وقتی دبیرستانی بودم.ولی یهو تغییر کردم خفن!!الانم می دونم بالاخره یه روزی نه همچین دور اونم پیتزا خور حرفه ای میشه مثل خودم ولی نمیدونم چمه دیگه!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فاطمه مان صبا
8 اسفند 91 17:06
من همیشه دوس داشتم بچه ام مثل این بچه های پاستوریزه که بی اجازه مامان دست به چیزی نمیزنن و نمی خورن باشه یعنی مطلقا هله هوله نخوره و فقط خوراکیای مفید بخوره البته الان صبا خیلی هم هله هوله بخور نیس چون نمیخرم براش ولی نمی دونم این پفک و چیپس لامصب چی دارن که با اینکه هیچ وقت واسش نمیخرم تا یجا میبینه چنان ذوق زده میشه که نگو......خیالت راحت بره مدرسه به راه میاد


فاطمه جون من که نمی تونم خودمو کنترل کنم و میخرم....بعد میگم بیا بخوریم.نهایت یه دونه میخوره بعد میگه اخه نخور مامان!!!
بهناز
8 اسفند 91 21:34
وای زهرا جونی منم اینطوری بودم چیپس و پفک و لواشک که اصلا ...
حتی با پیتزا هم دوغ میخوردم تا اینکه عقد کردیم و همسری منو نوشابه خور کرده اساسی.
خیلی خوبه که عشق کوچولوتون از این چیزها دوست نداره و چلو کباب خوره...



چه بامزه بهناز جون!
حالا جای شکرش باقیه که همسر جان ما خیلی پاستوریزه بزرگ شده و مامانشون اصلا هله هوله بیخودی بهشون نداده.در نتیجه میشیم 2 به 1 و من مجبورم خودمو کنترل کنم!
بهناز
9 اسفند 91 10:07
زهرا جونم میشه لطفا یه رستوران خوب تهران برام معرفی کنی.
یه جایی که حجم غذاش کم نباشه.
میدونی که منو همسری 2 تایی 2 پیمونه برنج میخوریم و آخرشم سیر نمیشیم
قبلا شاطر عباس میرفتیم که همسری لطف کردن تحریم فرمون اونجا رو
از نائب هم زیاد خوشم نمی اد
ترجیحا حوالی ونک یا بالاتر باشه.
مرسی خواهری خانوم دکتر


به به به رستوران هوممممممممممم دلم آب افتاد
راستش سمت ونک جای خوب به ذهنم نمیاد.برین سهروردی یا البرز یا نوید عالی عالی فوق العاده اس...نوید تو خیابون خرمشهر(آپادانا) و البزر تو خود سهروردی
بهناز
9 اسفند 91 10:10
چه خوب که نتونستی همسر جانت رو از راه بدر کنی.
منم خیلی بهداشتی و پاستوریزه به بار اومدم.
فقط نوشابه خور شدم . و صد البته سوسیس و کالباس خور نیز تشریف دارم


من الان هر آت و آشغالی میخورم!!!هههههههه
البته شوهر جان دعوام میکنه!!


آبجی
9 اسفند 91 10:16
الهیییی
عزیزم من همیشه تو دلم یه نی نی می خوام عینه اخلاقیاته پریناز جون
جدی همه چیزش سر و زبونش و حرف زدنش و حتی این عادات خبو غذایش همیشه هم می شینم با همسری در مورد غذاهاییی که بهش می دیم و غذاهایی که نمی زاریم تا اونجایی که تونستیم بخوره حرف می زنیم که تمام این چیزایی که شما گفتی پریناز عزیزم نمی خوره شاملشه
یه کمی گاهی روح آدما حساس می شه و از همه چیز بهونه می گیرن ... آزاد کن خودتو این احسنت و افرین داره قوروبونش برم که کلی برای خودش خانوم دکترهو چیز فهم ای جانم می گه پفک ایه ای جان
به خدا موهبتیه موهبت

خدا حفظش کنه و ان شالله این عادتاش تا اخر عمرش همراهش باشه


ممنونم عزیزم....انشالله نی نی نازت سالم و سلامت باشه فقط یه کمی آرومتر از دخملی من باشه دیگه.آخه این بلا خیلی شیطونه!!
بهناز مامان رادین
9 اسفند 91 11:53
وای چه دختری!درست برعکس رادین.هر چی آت و آشغاله می خوره.البته چیپس و پفک نمی دم بهش ولی پایه اس اساسی.عین خودم.یعنی خودمو دارم می بینم و چیزی هم نمی تونم بهش بگم.خیلی خوبه که بچه سالم خور باشه مادر همیشه ناراضی!!!!!


نگو ناراضی!اینجوری هم نیست که چیزای مفید رو خوب بخوره ها....برای همین میگم محدودیت دارم.تخم مرغ که لب نمیزنه.آجیل خیلی تک و توک...و خیلی چیزای مفید دیگه!جای من نیستی پس به من نگو ناراضی
مریم مامان آریا
9 اسفند 91 13:47
زهرا می فهمم چی می گی و چقدر از این بابت در عذابی ولی باز خدا رو شکر کن غذا می خوره
برای عصرانه هم چیزایی که می خوره رو بهش بده
ژله - چایی بیسکوئیت - میوه - موز - دسر - چوب شور - همین ها کافیه دیگه
آریا که ریز ریز می خوره هله هوله های مفید رو ولی همیشه شکمش خالیه چون واقعا دوباره غذا نمی خوره فکر ناهار 5 تا دونه سیب زمینی
من واقعا موندم دیگه چی درست کنم ؟ چی بهش بدم خسته شدم
خدا رو شکر ولی به خاطر همینی هم که هست که سالمه خدا رو شکر


الهی مریم جونم می فهممت شدید....منم محدوده غذایم خیلی خیلی تنگ شده...من هم بیشتر غذاهایی رو درست میکنم که دوست داره چون حوصله پختن و نخوردن و تف کردنشو ندارم....راستی ماهی هم نمی خوره آریا؟پریناز ماهی رو هم خیلی دوست داره.
ولی بازم خدا روشکر میوه خیلی دوست داره برعکس خیلی بچه ها!منم معمولا وعده های خیلی کم میدم....راستی گاهی غذا رو بکش بذار برو بیرون از اتاق...یا اگه کارتونی دوست داره داره میبینه بذار کنارش تو پیشش نمون.شاید برداره بخوره

مریم مامان آریا
9 اسفند 91 14:05
آریا اصلا به تی وی علاقه نداره - حتی یکی دو تا سی رو که دوست داشت رو هم دیگه نمی خواد - حی عمو پورنگ رو هم نمی خواد ترجیح می ده بره تو اتاقش بازی کنه و یا با ما صحبت کنه
نه زهرا می دونم اگر بذارم نگاهش هم نمی کنه ول می کنه می ره
زهرا به نظرت علتش چیه یهوو آریا اینقدر اشتهاش افت کرد؟ چون می بینم گرسنه است ولی به شدت میزنه زیر دستم و غذا رو پرت می کنه در حالیکه اصلا هم سر غذا باهاش درگیری نداشتم که ناراحت شده باشه منم اینطوری که می کنه فقط از سر میز میارمش پایین که بره و چیزی بهش نمی گم که لج نکنه یه وقت احساس می کنم هر چند وقت یه بار دوره ای اینطوری می شه نمی دونم این بار دوره اش چقدر طول میکشه به امید این سر می کنم که دوباره برگرده


دیگه خواهر اگر من علتشو میدونستم که چند وقت یه بار به حال خودم روضه نمی خوندم و گریه راه نمینداختم!!!شاید بچه های ما آدمهای مودی هستن!!
وفا مامان پارسا
11 اسفند 91 18:00
زهرا به نظر من که قدر این عادت های خوب غذاییشو بدون و اصلا سعی نکن تغییرشون بدی .. برای مامان ها سخته و خیلی راحت تره که به بچه هله هوله بدن اما می دونی که برای اینده ش چقدر عالیه


حتما....مرسی