پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

اعجاز خلقت

1391/12/6 20:22
نویسنده : مامان پریناز
502 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی خدا پریناز رو بهم داد یه جور عجیبی به پدیده خلقت نگاه می کنم.پدیده که نه ،واقعا یه معجزه.خیلی حس خوبیه معجزه رو بتونی لمس کنی.از لحظه ای که ذره ای تو وجودته تا وقتی هی داره رشد می کنه.به دنیا اومدن و بزرگ شدنش هر لحظه اش اعجازه و هیچ کس مثل خدا از پس این خلقت بر نمی آد.یه وقتایی این حس اعجاز به شدت برام وضوح پیدا می کنه.مثلا همین روزها!هفته پیش دهنشو بسته بود و حاضر نبود به هیچی لب بزنه ولی حالا عین یه دیو داره می خوره!!جداااااااااااا نمیدونم تو مغزش چی می گذره.به خاطر همینم اسمشو میذارم :معجزه!

 

(به شدت به دعای اطرافیانم محتاجم.هرکی به خونه دل ما سر زد یه انرژی مثبت برام بفرسته تا از یه نگرانی دربیام)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بهناز
6 اسفند 91 20:43
خب خانوم دکتری دیگه
بنظر من این یه جور احترامه که افراد رو با ...شون صدا بزنی...خواهری دعات میکنم زیاد بعد اکثر نمازام
شما هم دعام کن منتظر یه نتیجه مهمممممممممممممم هستم...
خواهش میکنم

ممنونم از لطفت....حتما به یادتم
آیدا مامان ویهان
7 اسفند 91 8:06
دیدی گقتم بی خودی جوش میزنی برای غذای دختری؟ خدا رو شکر غذاش خوب شده. امدیوارم هر چی میخوای همون بشه. برای منم دعا کن.
وفا مامان پارسا
7 اسفند 91 14:30
زهرا ادم به دختر به این نازی می گه عین دیو؟؟؟!!! نوش جونش!


نگفتم که دیوه!گفتم مثل دیو غذا میخوره!!

ولی من همچین خوشحال نمیشم چون موقتیه.معمولا دو سه هفته یه بار مودش تغییر می کنه....طفلک بچم مودیه!!!
فاطمه مان صبا
8 اسفند 91 17:08
خداروشکر ....همش ازش تعریف کن و هی تشویقش کن بزار همینجوری بخوره
قربون این خانوم فرفری برم که همش مودش عوض میشه
باندا و باندا دیندا گرینا میو میو عوض میشه


هههههههههه
زهرا مامان روشا
9 اسفند 91 9:35
هرچند تو به ما سر نمی زنی اما من الان کلی انرژی مثبت برات فرستادم


مرسی عزیزم....باور کن سر میزنم گاهی یادم میره کامنت بذارم....ازت ممنونم
تمنا
11 اسفند 91 11:18
سلام عزيزم برات يه عالمه انرژي مثبت فرستادم لطفا پنجره دلت رو باز كن ، بيان تو ...... ً


ممنونننننننننننننننن
8behesht1khoda
1 آذر 92 19:52
انشاءا... در سایه الطاف الهی بتونی خوب بزرگش کنی و باخدا، باایمان و با عزت و سرافزاز برای این مرز و بوم باشه.