پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

دست از سرم بردااااار

1391/12/5 10:43
نویسنده : مامان پریناز
466 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا امسال ایمنی بدنم پایین اومده و همش مریضم....یه جور عجیبی هم مزمن میشه که حس خفگی بهم دست میده.الان بیشتر از دو هفته اس که سرماخوردم.یه کم بهتر بودم ولی از دو شب قبل بدجور عود کرده و دوباره آنتی بیوتیک و ....عجیب دلم پنی سیلین می خواد یا دو تا دگزا!بلکه تنم آروم بشه...اون سری که مریضی  زد و پرده گوشم رو پاره کرد خدا به داد این سری برسه!!دخترک هم پا به پای من سرماخورده.اونم بهتر شده بود ولی بازم بدتر شد!امروز شاید ببرمش دکتر....خدایاااااااااااااا فقط یه جرعه سلامتی و بس....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهناز
6 اسفند 91 16:08
خواهری نبینم مریضی تونو...
خانوم دکترعزیز تا عید روزی یکی دو لیوان آب لیمو شیرین و پرتقال میل بفرمایید ببین چه معجزه ای میکنه...


این خانوم دکتر گفتنت کشته منو!!
همسر جان شبها 4-5 تا لیمو و پرتقال به خوردم میده ولی میدونی دوای سرماخوردگی استراحته که پتو رو بکشی روی سرت و فقط و فقط بخوابی و حتی تلفن هم جواب ندی(اینو یه پزشک گوش حلق بینی با تجربه چند سال پیش بهم گفت)....حالا من که دارم عین کوزت صبح تا شب کار میکنم و از استراحت خبری نیست ،تو بگو باید خوب بشم؟!!
ساراااااااا
7 اسفند 91 10:45
بسمه تعالي
سلام عليكم
با احترام،اينجانب .... از هيچ گونه كمكي دريغ نخواهم ورزيد و در زمينه ارائه هر گونه كمكي در خدمتم
به اميد سلامتي روز افزون شما خواهر خوشكل
اجر كم عند الله
....


اوه اوه قراره من حاج خانوم بشم،تو چرا جوگیر شدی!!!
فاطمه مان صبا
8 اسفند 91 17:10
خوب انقد کار نکن حالا تا عید 3 هفته مونده نترس کارات تموم میشه
خسته نکن خودتو پرینازو بزار خونه مامانت یه روزو کامل بخاب شامم برین خونشون بچه روتحویل بگیرین خیلی هم خوب خیلی هم عالی


فاطمه جونی یه مهمونی دارم جمعه که میخوام دیگه کارام تموم بشه و برم سراغ کارای مکه....بدنمم آماده نیست باید پیاده روی زیاد بکنم....خدا رو شکر حالم بهتر تره!!