پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

انتخابم خوب بوده!

1391/11/10 2:49
نویسنده : مامان پریناز
397 بازدید
اشتراک گذاری

برای کسی مثل من که ژنتیکا(ژنتیکن) دندانهای خوش جنسی نداره و از شانس روزگار تو بچگی از دوچرخه میفته پایین و ریشه دندونای جلوش آسیب میبینن و مجبور میشه تو سن پایین عصب نازنین دندونو در بیاره و اصولا به دلیل عادات مزخرف غذایی از شیر بیزار بوده و کل دوران رشد شیر نخورده و حالا که آدم بزرگ شده گاه و بیگاه با مشکلات مختلف دندون مواجه میشه، هیچ اتفاقی بهتر از بودن یه دندونپزشک دم دست نیست!!نیشخنداین روزها مطب هادی رو غرق(قرق؟؟ghorogh) کردم و صبح و عصر میرم مطب!!دارم فکر می کنم به خاطر همین یه مورد هم که شده انتخابم خوب بوده!!مژهشیطان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهناز
10 بهمن 91 21:49
انشاا... روزهای قشنگتری رو پیش هم داشته باشین...
تمنا
11 بهمن 91 10:19
وای از دست تو! مردم از خنده
کلا خوشم میادا صلا اهل استفاده ابزاری نیستی!
راستی یادته یکبار پیش دوستم شوی لباس داشت رفتی ، الان اومدن غرب نزدیکه هایپر استار چیزای جدید آورده اگر خواستی بگو شماره جدیدرو بهت بدم


پس تو همون تمنایی؟؟؟ای ول دستت درد نکنه کلی دعات کردم...شماره شو خصوصی بفرست برام فعلا که خیلی چیزی نمیخوام ولی خب لازم میشه دیگه
تمنا
12 بهمن 91 8:58
من فکر کردم منو شناختی؟!
من که جیک جیک می کنم برات
من که هر دفعه پیام می ذارم برات


شرمنده عزیزم....فکر نمی کردم از اون موقع وبلاگ ما رو میبینی!خیلی خیلی لطف می کنی مهربون
آیدا مامان ویهان
12 بهمن 91 10:32
واقعا با این هزینه های سرسام آور دندون پزشکی انتخاب خیلی خوبی کردی هههههه
من بچه بودم دلم میخواست با یه سوپری ازدواج کنم که هر روز بستنی بخورمههه


آره خواهر شانس آوردم همینجوری این چند تا کار یه تومن خرجش بود!!
تمنا
13 بهمن 91 0:22
ما مخلص شماییم رفیق
راستی نمی دونم چرا هر چی نظر تو پست قبلی حاج خانوم میذارم نمیاد!


لابد با حاج خانوما چپی!!
تمنا
17 بهمن 91 0:21
راستی خودمم حاج خانوومما !


شوخی کردم خوشگل خانوم!