پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

الحاجیه خانم!

1391/11/7 15:24
نویسنده : مامان پریناز
477 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب خونه مامانی بودیم و خاله سارا هوس کرده بود شما رو حاج خانوم کنه...چقدر خندیدیم و خوش گذشت.تازه یه سری عکسها موند تو دوربین خاله مرجان که شما با چادر گل گلی کلی قران خوندی و بعدشم نانای کردی!!

غصه تو نبینم حاج خانوم!

حاج خانوم فیگور می گیرد!

این عکس منو یاد خانومای انقلابی میندازه که اوایل انقلاب می رفتن بالا منبر و مردم رو از خواب غفلت بیدار می کردن!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهناز
7 بهمن 91 18:22
ای جان...
چه حاج خانومی بشه دختر شما زهرا جونم...


حالا اینقدر غلیظ هم نشه قبوله!!هه هه هه


آیدا مامان ویهان
8 بهمن 91 7:27
جووونم حاج خانوم. یکمی سیبیل براش میذاشتی میشد همون حاج خانوما


نه آیدا جون اتفاقا حاج خانومای مدنظر من مرتب و شیک پوش بودن




مریم مامان آریا
9 بهمن 91 11:49
ای جان حاج خانوم رو ببین
چه حاج خانومی بشه پریناز
حالا اگر حاج خانوم نخواست بشه ، و نخواست چادر بپوشه اجازه می دی ؟



چرا اجازه ندم خواهر؟؟مگه من به زور مامان بابام چادری شدم؟؟من سعی میکنم فلسفه حجاب رو براش جا بندازم حالا خودش هر حجابی دوست داشت مختاره انتخاب کنه
مهدی
12 بهمن 91 2:46
سلام خوب هستید؟
وااااااااااای
این عکس دختر شماست ؟؟یا عکس پسر منه ؟؟؟؟
آخه یه وقتهایی که دیگران دوست دارن دختر ببیننش و چادر یا روسری میکنند سرش میشه همین عکس بالا بالایی دختر ناز شما پریناز خانم وای که چقدر شبیه هستند !
اصلا یه لحظه فکر کردم خود محمد طه هستش
در هر حال از آشنایی با شما خوشوقتم و امیدوارم خدا براتون حفظش کنه
موفق باشید


آخی چه جالب...اگه پسرتون با روسری سر کردن بانمک میشه معلومه خیلی پسر خوشگلیه آخه بعضی پسرا رو نمیشه روسری سرشون کرد !!از همون بچگی هم سیبیل دارن!!خوشحالم به ما سر زدید.ممنون