پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

زمستان در خانه

1391/10/10 11:02
نویسنده : مامان پریناز
380 بازدید
اشتراک گذاری

نازنازی مامان....این بیماری سخت رمق زیادی ازت گرفت و یه کم لاغر و کم جون شدی.برای همین به پیشنهاد مامان جون این سه ماه زمستون رو مهد ثبت نامت نکردم.فکرشو بکن با این همه کاری که این 3 ماهه آخر سال دارم بیشتر روزها کنار خودمی غیر از 2-3 روز که میری خونه مامان بزرگهات.به بابایی می گفتم عیبی نداره بذار این 3 ماه اینقدر حرصم بده که عید موقع جدایی راحت ازش دل بکنم!!(شوخی بودا عسلممممماچ)عید هم که بیشتر خونه مامان جونی و 10 روز آخر فروردین هم پیش خودم می مونی و از اردیبهشت دوباره میری مدرسه!ولی کاملا دلت تنگ شده.چند روز پیش رفته بودیم بیرون غذا بخوریم یه اتاق بازی بود .هر بچه ای میومد دم در نازش می کردی و می کشیدی تو که بیاد باهات بازی کنه!

فکر می کنم یکی از لذت بخش ترین دوره های رشد بچه،همین 2تا 3 سالگی هست که در عین سختی خیلی خیلی شیرینه.هر روز جملات جدیدی میگی و منو سورپریز می کنی.دیشب که کار بدی کرده بودی و طبق معمول هی بوس بوس می کردی و الکی می خندیدی تا بهت بخندم منم نخندیدم تا فکر نکنی با یه بوس میشه کار بد رو جبران کرد.بعد دیدم برگشتی گفتی:آشتی هستی؟؟؟تعجبتعجبدیگه حسابی چلوندمت!بعدشم طبق معمول هر شب که بابا میره میوه بیاره برگشتی خیلی بانمک گفتی:پاشم میوه بیایم(بیارم)!!!باورم نمیشه اینقدر داری خوب کلمات رو میگی.قربونت برم عزیزکمماچ


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهناز
10 دی 91 11:32
عید که انشا...برین حج خیلی دلم براتون تنگ میشه...


بهناز جون باید بیای دیدنم هاااااااااااا....منم برات سوغاتی میارم تو رو خدا خودتو به زحمت نندازی ها همین که بیای هدیه اس!!!هههههههههه
بهناز
10 دی 91 17:28
حالا راستی بیام دیدنت ؟


چرا که نه....من خیلی خوشحال میشم
وفا مامان پارسا
11 دی 91 8:17
به نظر من (حالاکسی نظر نخواسته بود ) خیلی کار خوبیه بهتر از مهد گذاشتنه ..
دیدی پریناز هم داره بخوبی حرف می زنه حالا برو بزن تو دهن اون دکتره


آره وفا جون مسلمه که خونه بودن بچه خیلی بهتره...ولی مساویه با اختصاص کامل مادر به بچه داری....من نمیتونم بدون کار و تفریحات خودم زندگی کنم...یه جوری باید بین بچه داری و خودخواهی حدوسط رو انتخاب کنم
بهناز
11 دی 91 10:29
@};
مریم مامان آریا
13 دی 91 12:33
به سلامتی که حالش خوب شده
انشاء اله این مدتی که پریناز توی خونه است بهترین لحظات رو داشته باشین
نه پس فکر کردی دخترمون لال تشریف داره ؟
معلومه که جمله میگه چهار روز دیگه هم کلی بلبل زبونی می کنه
چشمت رو بذاری رو هم نشسته داره برات قصه می خونه
ایییییییی جااااااااااااااااان
قربون دست و پاشون الهییییییییی
جواب کامنتت رو همونجا دادم


خونه موندن بد نیست عادت کردیم....ولی همون مشکل بازی رو دارم دیگه...به دادم برس