پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

کاردستی

1391/9/29 11:21
نویسنده : مامان پریناز
428 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین مادر...از چند روز پیش یه سرگرمی جذاب برات پیدا کردم و اون هم کاردستیه!!روز اول از تکه های کاغذ رنگی اجزای صورت رو درآوردم و با کمک هم چسبوندیم...بعد که کار با چسب رو یاد گرفتی تکه های کاغذ رو دادم به خودت که چسب می زدی و می چسبوندی...خیلی خیلی از این کار خوشت اومد و کلی سرگرم شدی...دیروز برات یه قیچی گرفتم که مخصوص بچه هاست و خطرناک نیست...اولش بلد نبودی بعد تمرین کردیم و دیگه قشنگ تکه های کاغذ رو قیچی می کنی....به قیچی هم میگی :هیچی!!ولی وقتی قیچی رو از دستت در میاری دیگه نمیدونی کدوم انگشت رو تو کدوم قسمت بذاری!!!برات چسب ماتیکی گرفتم که کار باهاش راحت تره....دیروز یه نیم ساعتی تو اتاق برای خودت مشغول بودی و وای که چه حالی میکنم وقتی تنها بازی می کنی!!

 

                                  ناراحتی که چرا به دستت چسبیده!!                                 

 این روزها شکر خدا خیلی حالم خوبه و شادم....صمیمی ترین دوستمم داره عروس میشه و شادی من مضاعف شده...قراره به زودی ثبت نام مکه هم شروع بشه که اینم ذوق زده ام کرده!!شکرت خداااااا

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهناز
29 آذر 91 12:03
خوشحالم که شادین...



مرسیییییییی...یه دعای مخصوص بکن دوست گلم
شاه نی نی
29 آذر 91 15:04
من همونم که روحیه ام برای دخملیم ناراحت بود . تو کلوپ نی نی سایت . تمام عکسهای دخترت رو دیدم ماشالله خیلی نازه . دعا کن دمل منم زودتر به دنیا بیاد . خدا حفظش کنه .


ممنون دوست عزیزم....گرچه حافظه ام خیلی ضعیف شده و یادم نمیاد ولی دعا میکنم دختر نازت سرموقع به دنیا بیاد و زندگیتون شیرین تر بشه
تمنا
1 دی 91 13:07
هزار ماشاالله به دختر گلت منهم خیلی خوشحالم که خوب و روبراهین ایشاالله همیشه شاد و پیروز باشید
شيرين مامان جانان و آوا
3 دی 91 13:16
اي جونم چه خوشگل بازي مي كنه پريناز جون! واقعا تو اين سن خيلي شيرين و خوردني هستن زهراجان!! خدا پشت و پناهش باشه و از چشم بد دورش كنه!
راستي عزيزم جواب اون پيام خصوصيت رو خوندي؟؟؟



خدای نی نی های شما رو هم سالم و سلامت نگه داره انشالله

نه شیرین جون.تو خصوصی من نیومده.فکر کردم جواب ندادی
فاطمه مامان صبا
4 دی 91 4:36
چه بازی باحالی منم حتما اینکارو میکنم ......ببوس خانوم گلو
مامان روشا
4 دی 91 10:50
آفرین به این مادر و دختر فعال دخترت زود یاد گرفته یه اسفند براش دود می کردی خوب