پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

یا امام رضا عجب طلبیدی!

1391/2/30 16:12
نویسنده : مامان پریناز
425 بازدید
اشتراک گذاری

مشهدی پریناز گلم!!

هفته پیش سه شنبه قرار بود ٣ نفری بریم جنوب که من به کارخونه سربزنم.و چون یه شب باید می موندیم بابایی ٢ روز مطب رو تعطیل کرد و ٣ تایی رفتیم سفر.از اونجایی که هوای اونجا خیلی گردو خاک بود پرواز کنسل شد. تو گیرو دار کنسلی پرواز به ذهنم رسید که بریم لیست انتظار مشهد اسم بنویسیم که دیدیم نماینده های هواپیماییهای مختلف اعلام میکنن که جا برای پرواز مشهد دارن.نمیدونی با چه عجله ای تونستیم بلیط بگیریم و بابایی از یه طرف و من از یه طرف بلیط رفت و برگشت رو قطعی کردیم و بدو بدو با چمدون رفتیم روی پله هواپیما!!خودمونم باورمون نمی شد داریم میریم مشهد.این یعنی یه طلبیدن واقعی!٣ شب مشهد بودیم.خیلی خوش گذشت مخصوصا به شما که تا تونستی تو حرم بازی می کردی. و انرژی عجیبی از من و بابایی می گرفتی!!بدغذاییت تو سفر تبدیل به بی غذایی شده بود و من تصمیم گرفته بودم زیاد حرص نخورم.بالاخره این نیز بگذرد!

دخترم از خدا سلامتی همیشگی تو رو خواستم و صبر زیاد برای نگهداری و تربیت تو همراه با آرامش.

هدیه ١٨ ماهگی شما زیارت امام رضا بود.زیارتت قبول گلکم...

امروز رفتیم واکسن زدی.الان خوابیدی ولی فکر کنم پات داره درد میگیره چون تو خواب ناله می کنی.الهی قربونت برم که اینها فقط برای سلامتی توست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مبینا
2 خرداد 91 1:05
خوشا به سعادتتون،ما روهم دعا میکردید


نایب الزیاره همه دوستانم بودم

مامان سپهر
3 خرداد 91 13:33
سلام مامان پریناز عزیز
چه دختر خوشتیپی دارید
اگه میشه راجب غذای کمکی راهنماییم کنید که چی و از کی شروع کنم سپهرم تازه رفته توی 6 ماهگی


ممنون از لطفتون.


مامان سپهر
6 خرداد 91 1:19
سلام مامان پریناز عزیز ممنون از راهنماییت سپهر من هم خیلی به غذا خوردن ما دقت میکنه میخوام حریره و فرنی رو شروع کنم ولی با شیر پاستوریزه درست کنم مشکلی نداره راستی یکم سوپ هم بهش میدم که با برنج و سیب زمینی و هویج و عدس سبز درست میشه مرسی


عزیزم هیچ عجله ای نکن.اول با فرنی رقیق و روزی یکی دوقاشق شروع کن.سوپ براش زوده.بذار معده اش توانایی هضم پیدا کنه بعد.نه شیر پاستوریزه در حد درست کردن فرنی و حریره موردی نداره
ناهید مامان ویانا
8 خرداد 91 16:15
سلام خانمی خوشحالم دیدمتون چه جالب واقعا طلبیده شدینننننننن همیشه به گردش و مسافرت ماشالله پریناز چه خانمی شده برای خودش زنده باشیدددددددد
مریم(مامان کیمیا)
19 خرداد 91 17:31
وای چه طلبیدنیییییییییییی زیارتتون قبول. پریناز قشنگم امیدوارم لطف و توجه ویژه خدای مهربون همیشه و همین طوری در پناه زندگیت باشه.