پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

اسباب کشی

1390/4/3 17:29
نویسنده : مامان پریناز
665 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر خوشگل مامان سلام عسلم

بالاخره بعد از ١ ماه کار بازسازی خونه تموم شد و دو شنبه ١٩ اردیبهشت به خونه جدیدمون اسباب کشی کردیم.یک ماه سختی رو گذروندیم.بابایی که همزمان با کار مجبور بود با همه جور کارگر و بنا و نقاش و ... سر و کله بزنه  منم که مشغول جمع کردن وسایل بودم و تو که همش انتظار بازی داشتی.دیگه خیلی کلافه بودیم و خدا خدا میکردیم کارها به خوبی پیش بره و تموم بشه.روزهای آخر مامان جون و مامان بزرگ میومدن کمکم و من فقط میخواستم تو رو نگه دارن و باهات بازی کنن

خدا رو شکر خونه خوشگلی شد ...

چه اتاق خوشگلی داری عزیزم.دیوارهاشو یاسی کردیم.خودت هم خیلی دوست داری و کلی ذوق میکنی

راستییییییییییی مامان جونم دندون در آوردی.٥ شنبه(٢٢/٢/٩٠) متوجه شدم جوونه دندونت زده بیرون .الهی قربون دندون کوچولوت برم.یه کم جا بیفتم برات جشن میگیرم.آخه سه شنبه ٦ ماهه میشی دختر نازم و کلی بهانه برای جشن داریم.دیروز سالگرد عقد من و بابایی بود .فقط خودمون به هم تبریک گفتیم و هیشکی یادش نبود!!!فقط خاله بهجت حواسش جمع بود.

انشالا خدا به همه امکان خرید خونه بده...الهی آمین

 پریناز 6 ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

narjes
24 اردیبهشت 90 19:37
سلام چه وبلاگ نازي داري! به من هم سر بزن
مامان ابوالفضل
27 اردیبهشت 90 20:34
هم خونه ی جدید ، هم دندون در آوردن دخمل، هم سالگرد عقدتون مبارک