پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

1+12!!

1390/9/28 9:19
نویسنده : مامان پریناز
506 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز من

میدونی این عنوان یعنی چی؟؟!!

یعنی تو بزرگ شدی.یعنی یک ماه از یک سالگیت میگذره.مبارکه عزییییییییزمماچ

این ماه خیلی برام زود گذشت.شاید چون مشغول کار بودم.البته ماه زیاد جذابی نبود.خیلی از کم غذایی و بی اشتهاییت اذیت شدم.نمیدونم دیگه بهانه دندونه یا هرچی فقط من گاهی واقعا به هم میریزم میبینم ساعتها چیزی نمیخوری.

دلم می خواست شیر پاستوریزه بخوری که اصلا دوست نداری و ماست و پنیر بهت میدم.

فکر می کردم دیگه این ماه راه بیفتی که نیفتادی.هرچی که خدا صلاح بدونه همون میشه .بالاخره که راه میفتی!!

امروز می خواستم عکس بذارم ولی نیاوردم دفتر.انشالا عصری عکسای خوشگلتو تو ماهگرد ١٣ زندگیت میذارم.

تازگیا بابایی خیلی به دندونات میرسه و من ذوق میکنم!!

پیوست:

از اونجایی که کامپیوتر شرکت خیلی مدل جدیده امروز که برات سی دی آوردم عکساتو بریزم دیدم کار نمیکنه.فلش مامان رو هم نمیدونم کجا انداختی کوچولو.دیشب یه لحظه هم نذاشتی تو خونه بشینم پای کامپیوتر...در نتیجه فعلا عکس نداریم تا چند روزآینده!!

دوستت دارم نازنین...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هلا
27 آذر 90 10:51
سلام دختر تون خیلی نازه به وب دختر من هم سر بزنید برام بنویسید دخترتون وزنش خوب یا نه راضی هستید یا که نه از آشناییتون خوشحال می شم
فاطمه مامان صبا
28 آذر 90 13:07
ما منتظر عکسا هستیم...........هیجا نمیریم همینجا هستیم