پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

تو فهمیده ترین دختر دنیایی

1390/9/6 13:02
نویسنده : مامان پریناز
840 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک مامانی

این روزا نصف روز از هم دوریم .خیلی سخته ولی هم تو خیلی خیلی خوب کنار اومدی هم خدا به من صبر و تحمل داد.صبح ها ساکت و مظلوم میشینی تو صندلیت و بابایی میبرتت خونه مامان بزرگها و ظهر میاد دنبالت.ظهر له له میزنم برا دیدنت.دلم غنج میره برای لوس شدنات عزیزم.دیگه از ساعت 3 باهمیییم تا شب.یه جورایی خیلی حوصله ام بیشتر شده برای بازی باهات.برنامه ریزیم خوب شده و به کارای خونه هم بهتر میرسم.اون احساسات کسلی و افسردگی و بی برنامگی ازم دور شده و اینا همش به خاطر همکاری خوب تو هست.اگه بزرگتر بودی یه جایزه خوب برات میگرفتم ولی الان فقط بوست میکنم عسلم.

الان سر کارم و دارم پرونده های شرکت رو زیر و رو میکنم تا از سوابقشون مطلع بشم.جای خوبیه و فعلا راضیم شکر خدا.

دیگه کم مونده بیام پیشت.آماده باش بپری بغلمماچبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نينا
6 آذر 90 15:46
سلام مامان پريناز خوشحال ميشم يه سر بزنيد. چيز جالبي هست تقویم اختصاصی رومیزی کودک با درج وقایع ماندگار کودک شما مانند: تولد، اولین دندان، و ...