پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

مادر که باشی...

1393/10/10 10:57
نویسنده : مامان پریناز
521 بازدید
اشتراک گذاری

مادر بودن شیرین ترین حس دنیاست.شاید اگر بشه فقط یه امتیاز برای زن نسبت به مرد قائل شد همین توانایی مادرشدنه.ولی به همون اندازه هم تلخه و عذاب آور...یه جور جمع تناقض ها.همون لحظاتی که در اوجی از احساس عاشقانه مادرانه یهو یه اضطراب میفته به جونت از اینکه مبادا روزی گزندی بهش برسه...هرچی این روزها فرشته کوچولوم نهایت مهربونیش رو نثارم میکنه و اشباعم میکنه از محبت،به همون اندازه دلم میرنجه از اینکه نکنه خاری به پاش فرو بره...خودمم نمیدونم چمه فقط از ته دلم از خدا میخوام و التماسش می کنم که هیچ مادری آسیب فرزندشو نبینه...

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان آریا
11 دی 93 11:40
از ته دلم میگم : الهی آمین به حق بانو فاطمه ی زهرا الهی که هیچ مادری غم و مریضی و ناراحتی و درد و ... فرزنش رو نبینه به امید شادی همه کودکان دنیا انشاء اله پریناز زیر سایه شما سلامت و موفق و پیروز باشه و مایه افتخار شما باشه انشاء اله
مامان پریناز
پاسخ
الهی آمین
مامان آریا
11 دی 93 11:40
دلم برات تنگ شده خانومی خوبی؟ دوستت دارم
مامان پریناز
پاسخ
فدات شم مریم جان منم همینطور
مامان جون
13 دی 93 4:13
الهی آمییییین ان شاالله همیشه سایتون رو سر پریناز جون باشه و دستهای مهربون و گرم خداوند پشت پناه زندگیش
مامان پریناز
پاسخ
ممنونم عزیزم
تمنا
23 دی 93 9:35
سلام راستي من يه پيشنهاد دارم براي اينكه اين حست تعديل پيدا كنه.. دومي را بيار تا دير نشده
مامان پریناز
پاسخ
ینی من عاشقتمممم با این پیشنهادات!!
تمنا
2 بهمن 93 6:16
د آپ كن ديگه !