پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

شاخ غولو شکوندیم!

1393/11/4 11:21
نویسنده : مامان پریناز
546 بازدید
اشتراک گذاری

آخ که چقدر خسته ام ولی یه خسته شاد با یه خستگی لذت بخش!بالاخره دیروز اسباب کشی کردیم و 12-10 روز از تاریخ مقرر زوتر اسباب رو بردیم چون دیگه از خونه شلوغ و پلوغ خسته شده بودمو دلم میخواست به ثبات برسم.خیلی انتظار روز اسباب کشی رو می کشیدم و دیروز وقتی آخرین وسیله ها رو تو خونه جدید خالی کردن یه نفففس راحت کشیدم و دیگه به اینکه باید اینهمه اثاث رو جابجا کنم فکر نمی کردم.

پریناز با وجود مخالفت خیلی زیادی که با تعویض خونه داشت ولی بالاخره نرم شد و ذوق کرد از اینکه به خونه جدید بره ولی طفلک بچه هنوز خونه جدید رو ندیده.منم روز اسباب کشی نذاشتم خونه بمونه چون میدونستم از جابجایی زیاد دل خوشی نداره و ممکنه ضربه روحی بخوره.حالا این یکی دو روز هم تلاشمو میکنم که اول اتاق اونو بچینم و مرتب کنم تا با دیدن اتاق جدیدش ذوق کنه.

فعلا پروسه بعدی که خیلی مهم تره تغییر مهدکودکه که شده عذاب روحی من.هیچ رقمه حاضر نیست این موضوع رو بپذیره و حتی وقتایی که من حرفی باهاش نمیزنم یهو میاد میگه مامان نبینم بگی باید مهد کودک جدید برماااا...یا میگه باشه بریم خونه جدید ولی مهد جدید نمیرم...دیروز گفت:باشه بریم مهد جدید اگه راضی بودم میرم اگه راضی نبودم نمیرم ولی من اصلا راضی نیستم!!خندونکای خداااا این بچه یه ذره به من می رفت و عاشق تغییر و تحول می شد چی میشد؟؟!!

دیگه دیشب موقع خواب یه کم نرم شده بود گفت یعنی برم مهد جدید خاله الناز(مربیش)هم میاد؟گفتم نه ولی دوستای خاله الناز اونجان ایییینقدرم مهربونن عین خاله النازن و تو رو دوس دارن.یه لبخند رضایت آمیزی زد.خدا کنه این پروسه هم با موفقیت طی بشه

خدایا شکرت بابت تن سالم و دل خوشمون

پسندها (1)

نظرات (11)

بهناز
4 بهمن 93 11:51
مبارکه ... انشاالله به خوشی
مامان پریناز
پاسخ
فدای شما
سارا
5 بهمن 93 9:36
تمنا
5 بهمن 93 23:04
وأي كه چقده ذوق كردم مبااااركه الهي كه همش خوشي و شادي تو اين خونه باشه و اتفاقاي خوووووووب خوب بيفته خواهر بيام كممممك ؟ بخدا بي تعارف ميگما .. از تو به يك اشاره از من به سر دويدن.....
مامان پریناز
پاسخ
فدات شم عزیزم.شما مرتب که شدم با چشم روشنی بیا
مامان روشا
6 بهمن 93 23:08
سلام به سلامتی مبارک باشه ان شاالله توی خونه جدید لحظات آرامش بخشی داشته باشید حالا چرا این قدر زیاد جا به جا شدی این مسافت دور؟؟؟ اون مرحله هم می گذره مثل آب خوردن
مامان پریناز
پاسخ
ممنون از لطفت بنا به صلاح خانواده
فهیمه مامان فاطمه
7 بهمن 93 22:22
عزیزم مبارم باشه خونه ی جدید و ان شالله پراز خیر و برکت و شادی و ارامش باش براتون
مامان پریناز
پاسخ
ممنونم عزیزم
وفا
8 بهمن 93 10:44
به به مبارک باشه .. انشاله با دلخوشی و سلامتی باشه مهد جدید رو هم براحتی می پذیره نگران نباش
مامان پریناز
پاسخ
ممنون عزیز....خدا کنه
پریناز جون021
12 بهمن 93 15:25
اول اینکه وبلاگت خیلی خوشمله عزیزم.نی نی جیگرتم خیلی ناناز بوووووووووووووووووووود مبااااااااااااااااااارکه ایشالااااااااااا عجقم
مامان پریناز
پاسخ
مرسی مهربون
تمنا
12 بهمن 93 21:00
حالا چي لازم دارين ما كادو بياريم ؟؟
مامان پریناز
پاسخ
لیست میکنم وایبری عرض میکنم خدمتتون
باجی یاسمن
13 بهمن 93 14:29
سلام خانم واقعا خسته نباشید دوست داشتید سر بزنید به ما با تبادل لینک اگه مایل بودید
مامان پریناز
پاسخ
ممنون عزیزم
تمنا
15 بهمن 93 2:08
تو رو خدا يه وقت تعارف نكنيا ! راحت باش با من
مامان پریناز
پاسخ
نه عزیز چه تعارفی.من راحتم باهات
مریم خاتون
18 بهمن 93 13:30
سلام رفیق...خونه نو مبارک..ایشالا روزهای شادی را توش تجربه کنی. در موردمهد جغله هم اصصصصصلا خودت را ناراحت نکن. تجربه به من ثابت کرد بچه ها با این قضیه به مراتب راحتتر از اونی که می گن یا ما فکرش را می کنیم کنار می ان.
مامان پریناز
پاسخ
سلام مریم جان.خوبی؟فسقلیا خوبن؟ آره بابا اولش یه ژستی میگیرن آدمو دپرس میکنن ولی الان هی میگه پس کی میرم مهد جدید!! مرسی سر میزنی مریم جان