پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

سوال فلسفی

1392/5/21 15:40
نویسنده : مامان پریناز
420 بازدید
اشتراک گذاری

دختر جون جونی مامان از دیروز  کمی تب کرده.دیشب داشتیم از خونه مامانی برمیگشتیم تو راه میگفت:من مریضم سرما خوردم....گفتم عزیزم نبینم مریض بشی.الان میرسیم خونه بهت شربت میدم حالتو خوب میکنم عزیزم....گفت تو بلدی حالمو خوب کنی؟گفتم آره مامانا بلدن حال بچه هاشونو خوب کنن....یه مکث طولانی کرد و پرسید:مامان تو خدایی؟؟؟هیپنوتیزم...گفتم نه عزیزم خدا به مامانا یاد میده چه جوری حال بچه هاشونو خوب کنن....خداییش موندم تو کف این دقتش!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
22 مرداد 92 9:11
انشالله كه زودتر از دست باد كولرا خلاص شيم و حال ناز دخترت بهتر شه...هزار ماشالله به اين هوش
مریم مامان آریا
23 مرداد 92 7:44
الهی خیلی باحال بود
خوب این خوبه دیگه ، این ذهنیت قبلا توی ذهنش شکل گرفته که خداست که مشکلات رو حل می کنه و یا مریض ها رو خوب می کنه و وقتی شما گفتی من خوبت می کنم تعجب کرده بچه مون
پس خدا بودی ما نمی دونستیم آره ؟


آره دقيقا