پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

دعا

1392/5/6 11:48
نویسنده : مامان پریناز
378 بازدید
اشتراک گذاری

به لطف ماه مبارك،اين روزها پريناز با مفاهيمي مثل قران و دعا و اذان و ...خيلي خوب آشنا شده.خيلي عاقل تر شده و ديگه از ديدن من در حال قران خوندن بال بال نمي زنه كه بياد از دستم بگيره.گاهي ميگه منم قران ميخوام.براش يه قران ميارم و دوتايي ميخونيم.اونم خيلي بانمك دستش رو به زير خطوط قران مي بره و يه چيزايي زير لب زمزمه مي كنه....بعد نمازها دستامو ميگيرم رو به آسمون و دعا ميكنم.خدايا دختر نازمو به تو مي سپرم خودت هميشه سلامت نگهش دار...خدايا دخترم يه دختر مومن و مهربون و شاد باشه...خدايا بابا هادي رو سالم برامون نگه دار...وبعد دخترك تقليد مي كنه و دستاشو به حالت دعا مي گيره.آروم دعاهاشو ميگه...ديشب شب قدر بود .داشتم كتابي مي خوندم به اسم دعاهاي قران.اومد سراغم كه چيكار مي كني.گفتم دارم دعا مي خونم.بعد صدامو بردم بالا و با هيجان دعا كردم...خدايااااااا به دخترم  عقل بده به منم پول!خدايااااا تا سال ديگه اين موقع دخترم بادمجون هم بخوره!! خدايااااا  خدايااااا خداياااا....بعد يه نگاه كردم به دخترك كه با تعجب نگاهم مي كرد.گفت:مامان باهام دوستي؟؟عزيييييييييزم فكر كرده بود دارم داد و بيداد ميكنم!!قهقههبعد گفتم مامان تو هم دعا كن.دستاشو گرفت بالا گفت:خدايا سامان رو سالم نگه دار...خدايا مامان مهين بره مسافرت!!قهقههقهقهه

خدايا به حق دل پاك و معصومش از همه بلاها محفوظش كن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهناز
6 مرداد 92 13:34
آمین...
آبجی
6 مرداد 92 14:15
الهی آمین......
راستی سامان عروسکشه ؟؟؟؟؟


واااااي مردم از خنده....نه پسر عموشه!
گلی
7 مرداد 92 7:18
سلام. من اولین باره اینجا رو میخونم.من کانادا هستم و رشته اموزش کودک خوندم و توی مهد کودک کار می کنم. چیزی که میخواستم بهت بگم اینه که لطفا بچه رو مجبور به خوردن هیچی نکن. مطمئن باش که به اندازه لازم خودش میخوره. هر قدر هم اون از نظر شما کم باشه. جنگ خوبی نیست. موفق باشی



خيلي خيلي ممنونم از نظر لطفت...محبت كردي
سانتا
7 مرداد 92 22:22
سلام. توی یه تاپیک در مورد مهدکودک در نینی سایت متوجه شدم دختر شما مهد نارنجی میره. من امروز با دختر دوساله ام رفتم اونجا رو دیدم. در مورد کلاس دو تا سه سال پروانه خانم یه سوال و همفکری ازتون میخوام لطفا. میتونم با ایمیل ازتون بپرسم؟


حتما خوشحال میشم در خدمت باشم.قسمت تماس با ما توی وبلاگ به ایمیل من وصل میشه.برام پیغام بذارین جواب میدم