پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

نصفه شب!

1392/5/1 3:16
نویسنده : مامان پریناز
487 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی تا  ساعت یک و نیم شب خونه داداشت باشی و بین جمع فامیل بگی و بخندی...بعد هم برسی خونه و حوصله نداشته باشی صورت کرم زده ات رو پاک کنی و مسواک بزنی....بعد هم خودتو به زووووووووور به خواب بزنی....نتیجه اش این میشه که رختخواب رو رها می کنی و یه شلیل برمیداری گاز می زنی و تو اینترنت می چرخی تا سحر که آماده سحری خوردن و عبادت کردن بشی!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله محمد ماني
1 مرداد 92 10:35
سلام خانمی روزتون بخیر پسرم محمد ماني تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوست داشتین شماره کد 392 را به شماره 20008080200 پیامک بزنید بدهید ایشالله جبران کنیم
بهناز
1 مرداد 92 15:11
بعدشم رفتی سر کار؟
من میمیرم کم بخوابم...


روز كارم نبود ولي از كله صبح زدم بيرون تا ظهر كار اداري داشتم
نه من نمي ميرم از كم خوابي!!
مرجان
1 مرداد 92 18:50
ها ها ها منم وقتی رسیدم خوابم نمی یومد . نصف شبی اونقد اهنگ گوش کردم که نزدکای سحر خوابم برد ولی یکم نگذشته بود که مامان بیدارم کرد .خیلی بد بود .


عزيز دلم ...كمي قران گوش جان مي سپردي خب!آهنگ كه هميشه هست ديگه!!
بهنازمامان رادین
6 مرداد 92 11:26
سلاممممممممم.چطورید شما؟دلم براتون تنگ شده گفتم بیام اینجا چار کلمه بنویسم شاید منو یادت بیاد!موفرفری خاله رو ببوس


عزيزمي بهناز منم دلم تنگيده.با اجازت من مدام اون وبلاگ خاك گرفتتو باز ميكنم ميبينم خبري نيست.حتما بعد ماه رمضون قرار ميذارم ببينمت