پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

ژود ژود میام!

1392/2/24 10:32
نویسنده : مامان پریناز
681 بازدید
اشتراک گذاری

24 ارديبهشت 92

الهی من قربون این نازنازی خودم برمممممممممممماچ                                                   امروز روز خونه موندنمه.همچین روزهایی وقتی آماده ات میکنم تا بری مهدکودک موقع رفتن بوسم می کنی و با یه لحن سرشار از دلسوزی میگی:مامان برو کاراتو بکن من ژود ژود میام!!(بچم طفلک نگرانه من غصه بخورم از دلتنگی!)میگم مامان من خیلیییییییییی دلم برات تنگ میشه.قول میدی زود بیای؟؟میگی قول میدم مامان ژودی میام!!وقتی هم که برمی گردی قشنگ یاد حرفت هستی چون تا منو می بینی میگی:دیدی گفتم ژود میام!!بغلماچقلب                                                                                                  کاش می شد مدل حرف زدنت همینجوری می موند.عاشق حرف زدنتم...با یه لحن بچگونه و پر از اصطلاحات و حرفای عجیب غریب با طرز بیان کج و کوله!!                                                                                                                                                                                 بعضی از تیکه های بانمکت رو یادم بیاد اینجا می نویسم یادگاری بمونه:    واااااااای چیگده ژیاده!    دوشت دارم!   من گذامو خوردم !        تیتاب بیخون دیگه!!  خيلي ننرناكه(خطرناكه)     شير گنجل!!          ...یادم بیاد میذارم!

 

با یه عشقی میری مهد انگار میری بهشت!شایدم بازی با کوچولوها بزرگترین بهشت برات باشه

     

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پویا تم
24 اردیبهشت 92 11:38
سلام دوست عزیز برای طراحی تم تولد و جشن دندونی و تقویم برای کوچولوهای نازتون در خدمتیم از طرح های ما دیدن فرمایید به ازای هر تم یک تقویم 12 ماهه با 5 عکس کودکتون هدیه بگیرید برای گیف تولد منتظرتونیم با نظر گذاشتن در وبلاگ آدرس وبلاگتون رو هم بگذارید http://pooyasm.blogfa.com
مامان جانان و آوا
24 اردیبهشت 92 13:20
عزيزم پريناز چه مهربونه! خيلي خوبه كه با عشق مي ره مهد ...
راستي از اول همين طور بود ؟ چند روز باهاش مي موندي؟ واي من چقدر حرف دارم باهات؟؟؟
نچ! اينجا نمي شه! بايد ببينمت!


2-3 روز اول رو سخت رفت آخه کوچولو بود یک سال و نیمش بود...میموندم پیشش می گفت نرو کنارم بمون....بعد ابتکار به خرج دادیم باباش برد مهد دیگه از اون به بعد راحت و بی دردسر رفت....البته مهدی که الان میره رو خیلی بیشتر دوست داره...اونقدر از مربیش تعریف میکنه انگار بیشتر از من دوسش داره!

بچه هایی که اجتماعی ترن و البته شیطون ترن با مهد راحت کنار میان.نگران نباش

منم مشتاقم ببینیم همو....هماهنگ کن خانوم...اگرم سختت نیست خصوصی برام دوباره شمارتو بذار گوشیمو عوض کردم پیغامهام پرید
مامان روشا
24 اردیبهشت 92 13:29
وای ماشاالله به این خانم خوشگل( یه اسفند براش دود کن حتما) اگه پیش روشا باشه مطمئنم یه سر و گردن ازش بلندتره

خیلی ناز و خانم شده آفرین که این قدر خوب می ره مهد خوش به حالت روشا هنوز هم گاهی دم مهد میگه مامان میشه نرم؟؟؟؟

منم خیلی حالم بد میشه

البته تازگی ها بهش گفتم چقدر از این حرکت ناراحت می شم کمتر میگه اینو

واقعا حرف زدن بچه ها شیرینه باید تا می تونیم ضبط کنیم

راستی وبلاگتو لینک می کنم با اجازه ات نمی دونستم این قدر تو دنیای مجازی فعالی


ممنونم...
خدا رو شکر پریناز با علاقه میره....نمیدونم شاید چون تایمش کوتاهه اینقدر دوست داره و خسته نمیشه

منم لینکت میکنم...من در دنیای واقعی هم فعالم هاااااااا
مامان مانی و ماهان
24 اردیبهشت 92 14:36
كجا داري عزيز خاله؟
قربون اون ژست خوشملت بشم



وای ببین کی اومده؟؟؟چه عجب مریم خانوووووووووم
بهناز
24 اردیبهشت 92 15:29
ای جان فسقلی ...
وفا مامان پارسا
27 اردیبهشت 92 23:47
ماشالله چه دختر نازنینی !!هزار ماشالله
مریم مامان آریا
28 اردیبهشت 92 9:29
ای جانم
به خدا قدر پریناز رو خیلی بدون چون خیلی ماهه خیلی دیگه بچه از پری بهتر
شیرین زبون - شاد - فعال- باهوش - خوشکل
اینکه شوهرت می بره مهد و اینک ساعتش زیاد نیست و مهدش خوبه خیلی تاثیر داشته در این علاقه اش به مهد


مطمئنا همينا تاثير داره
نیما
23 خرداد 92 11:42
ماشالله !!!!!
به خدا قسم که این بچه هم پریه و هم نازه.


ممنونم از لطفتون