پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

8 سال گذشت...

1392/2/23 17:00
نویسنده : مامان پریناز
285 بازدید
اشتراک گذاری

23 ارديبهشت 92

چقدر زمان زود می گذره....یادش به خیر...8 سال پیش همچین ساعتی به درخواست همسر عزیزم "بله" گفتم و پیمان مهر ابدی باهاش بستم...چه روزهایی باهم گذروندیم....پر از خاطره...پر از هیجان...پر از لحظه های ناب....و چقدر خوشحالم که همسفر زندگیم آرامشی به قلبم میده که هر زمان دلم می رنجه از چیزی یا از کسی یا خسته میشم از سختی روزگار خیالم راحته که یه پناهگاه امن و آرامش دارم...خدایا به حق پیمان نورانیمون لحظه لحظه زندگیمون رو در پناه لطف و عطوفتت  ،سرشار از شادی و نور بفرما...                                                                                                                                                                                                                                                          به یاد اولین شام بعد از پیوندمون که سر سفره عقد خوردیم ، امشب هم یه شام دونفره با هم میریم بیرون تا یادمون بیاد که:تا شقایق هست   زندگی باید کرد...

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

arzanigallery
23 اردیبهشت 92 17:04
می خواستم بدونم به وسایل سنتی و ایرانی علاقه مندی یا نه؟! اگه دوس داری کیف های متفاوت و زیبا داشته باشی یا وسایل تزئینی که بو و رنگ ایرانی و سنتی داشته باشه می تونی به سایت ما سر بزنی اینم بگم که قیمتاش خیلی مناسبه کافیه با جاهای دیگه مقایسه کنی اونوقت متوجه می شی.....کارما حاصل زحمت هنرمندان زحمتکش ایرانیه...با هر خریدی یه هدیه هم دریافت می کنی خوشحال می شیم شما رو تو سایت خودمون ملاقات کنیم...اگه دوست داشتین می تونید سایت مارو به دوستاتون هم معرفی کنید با تشکر گالری ارزانی http://arzanigallery.ir خوشحال می شیم شما هم نظراتتون رو در سایت درج کنید و ممنون میشیم لینک ما رو در قسمت پیوندهای وبلاگتون قرار بدید
بهناز
23 اردیبهشت 92 20:39
خوش بگذره خانومی...


ممنونم
مریم مامان آریا
24 اردیبهشت 92 9:34
عزیزم به سلامتی
انشاء اله سالهای سال در کنار هم با خوشبختی و سلامتی زندگی کنید
ایشاء اله دور و برتون پر از نوه و نتیجه بشه
امشبتون هم خوش بگذره



ممنونم....همچنین برای شما
بهنازمامان رادین
24 اردیبهشت 92 11:10
مبارک باشه خانم.امیدوارم که سالیان سال کنار همدیگه و سلامت باشین و قدر همدیگه رو بدونین.خوش باشین همیشه.


ممنوووون
آبجی
24 اردیبهشت 92 11:11
الهی باید زبوناین خوشگل خانوم و گاز گاز کرداااااااااا

خدا حفظش کنه
جمعتون به شادی همیشه جمع باشه عزیزم
و خوشبخت و عاقبت بخیر باشید همیشه عمر با عزتتون

خواهری حالا این دسته گل برای 8 سال پیش هست یا الان ؟؟؟؟

نه مال دیشبه!
مامان جانان و آوا
24 اردیبهشت 92 13:16
سالگرد عشقتون مبارك زهراجان! شاد باشيد!


ممنونم
مامان روشا
24 اردیبهشت 92 13:32
مبارکه مبارک

ازدواج خوب نعمتیه که واقعا باید قدرش رو دونست البته من آدم قدر نشناسیم

اما مطمئنم تو این طوری نیستی

برای خودت و همسرت آرزوی زندگی طولانی همراه سلامتی و آرامش رو دارم در کنار خانم خوشگل

راستی شام دونفره عالیه

من خیلی وقته نرفتم دلم تنگ شد

آخر اردیبهشت سالگرد عقد ماست حتما سعی می کنم برم


اون چیزایی که من ازت یادمه خیلی هم قدرشناسی...
آره هیچی بهتر از یه شام دو نفره روحیه آدمو خوب نمی کنه