پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

جووووووووووش

1391/11/25 23:06
نویسنده : مامان پریناز
381 بازدید
اشتراک گذاری

ای جوش های قرمز و سفید که جانم فدایتان

قربان مهربانی و لطف و وفایتان!!

هرچی که فحش و بد و بیراه بهتون گفتم که چاره ساز نبود ،حالا میخوام قربون صدقه تون بدم.شما رو به هفت جد و آبادتون قسم دست از سر من و صورت بیچاره ام بردارییییییییید...بابا دیگه 30 سالمه....به خدااااااا عالم و آدم فهمیدن که من بزرگ شدم و "جوان" شدم!گریهگریهمیخوام برم مهمونییییییییییی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

تمنا
27 بهمن 91 10:23
ما هم دسته جمعی از این جوش های نا محترم خواهش می کنیم هر چه سریعتر رفع زحمت کنن ! و گرنه با من طرفه هاااااااا هر کی با تمنا در بیفته ور میفته
تمنا
27 بهمن 91 10:24
عزیزم رفتن یا بیام ؟
فقط یه سوت بزن ..


عزیزم دوره به دوره اس دیگه....میان و میرن.خودت که بهتر میدونی!!!
مریم مامان آریا
28 بهمن 91 9:37
ههههههههههههههه
خوبه اینمه دوا دکتر کردی ، اتفاقا دیشب تو فکرت بودم گفتم کاش می شد منم برم یه دستی به صورتم بکشم و طرحی نو دراندازم ، یعنی اینکه این پوستهای لکه گرفته و کهنه شده رو ورداریم پوست جدید بگیریم
چه می دونم از همون کارایی که شما انجام دادی می گم
ای بابا پس هنوز خوب نشده جوشها ؟ عجب !
چه سمج هستن والله


جای جوشها بهتر شدن ولی خب بازم میان سراغم دیگه....زیاد به دوا درمون نیست این دیگه جزیی از زندگی منه!!
آبجی
28 بهمن 91 10:44
ای گفتی خواهرییییی
دقیقا حرف دله من وزدی که روزی 100 بار به خودم می گم لا مصبا همین که بفهمن می خوایم بریم مهمونی یا مهمونی بیاد یا مراسمیه بدتر می شننن
جوشایه نامردی داریما بابا می گن غرور جوووونی بابا پیر شدم دیگه دست از سرم بر داریدددددددددد


فدایهاون زبونه جوجه نازت از طرفه منم ببوسش این خوشگل خانومی رو فداشششششششش


عیبی نداره خواهر....سلامتیمونو عشقه!!