پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

زهی خیال باطل!

1391/11/22 9:51
نویسنده : مامان پریناز
480 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب که شب تعطیلی(22 بهمن)بود و دیگه داشتیم از دادار دودور سرودهای انقلابی خفه می شدیم بعد شام به هادی گفتم بیا امشب فیلم "یه حبه قند"رو ببینیم.آخه چند ماهی هست مرجان داده ببینیمش ولی با وجود پریناز نمیشه.هادی گفت بعید میدونم بذاره ولی حالا امتحان می کنیم.سی دی رو گذاشتم و تیتراژشروع شد.هادی هم با یه بشقاب میوه اومد.نشستیم به میوه خوردن و فیلم دیدن.صحنه های اول یه کم از فیلم بعد معرفی دست اندرکاران فیلم.منو هادی هم چشممون دوخته شده بود به تی وی که دخترک خییییلیییی ریلکس پاشد رفت جلوی تی وی و از همون جلو دکمه powerرو زد که دیگه کلا اعلام کنه"فیلم بی فیلم".البته منم شب بدی رو انتخاب کرده بودم چون عصرش 4 ساعت خوابیده بود و شارژبود!گفتم شاید مصداق ضرب المثل "خواب خواب میاره بشه"،بازم هادی قبول کرد و مسواک دخترک رو زد و رفتیم نمایش خواب رو اجرا کنیم.خاموشی دادیم و برای اینکه زودتر بخوابه گذاشتم رو پاهام و طبق معمول سریع گفت قصه بگو.منم با صدای آروم قصه گفتم.بعد از تموم شدن قصه هم لالایی شروع شد ولی دریغ از یه ذره حس خوابیدن تو وروجک!هادی گذاشت رو پاش ولی افاقه نکرد!اومدیم سر جامون خوابیدیم تا خودش بخوابه.ولی مگه ول کن بود؟اومد رو تشک ما و بپر بپر شروع شد.یه ذره هادی رو اذیت می کرد یه ذره منو.هادی که دید فایده نداره رفت مسواکشو زد تا بیاد مثل آدم بخوابه!!تلاش می کردم پرینازو آروم کنم ولی مغزش فعال بود.یادم افتاد بادمجونایی که سرخ کرده بودم بیرون مونده پاشدم رفتم بسته بندی کردم و گذاشتم فریزر.فسقلی هم پا به پام اومد.دوباره رفتم سر جام.یه کم بعد دیدم فایده نداره ظاهرا منم باید برم مسواک بزنم.پاشدم رفتم مسواک زدم و اومدم سر جام بخوابم.ولی دلم نمی خواست بخوابم.حس کنف شدن داشتم!ولی چشمهاتو که ببندی خواب میاد سراغت دیگه.دخترک هم تا صبح بین ما خوابید!و اینجاست که پر بیراه نمیگن که یه ذره بچه ما رو اسکول کرد!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مجله خبري بروزترين ها
22 بهمن 91 10:41
بزرگترين گروه خبري ايران جديدترين خبر هاي ايران و جهان در ايميل شما
مامان کوروش
22 بهمن 91 11:54
عزيزم يک مدت وبت رو مي خونم ، ماشا... دختر نازي داري . من هميشه فکر ميکردم اين شيطنتها مخصوص پسرهاست ، ولي به قول خودت زهي خيال باطل.


مرسی از لطفت عزیزم
پریناز من،جای 7 تا پسر رو برام داره!!
فاطمه مان صبا
23 بهمن 91 4:12
یعنی من جیگرشو بخورم که اسکولتون میکنه خفن
ما هم خیلی وقته دوتایی فیلم ندیدیم........فک نکنم حالا حالاها هم بشه دید
یه ماچ اساسی واسه گل خوشکلت


قربونت...بوس بوس
آبجی
23 بهمن 91 8:43
ای جانمممممممممم
من عکسایه پست قبلی برام باز نشده بودو تازه دیدمش
خدا حفظش کنهههههههههه
ای جانم وضو گرفتنشو
ای جانم خانوم کوچولو نماز خوندنششششش خدا حفظششش کنه ....

براتون باقیات الصالحات باشه ان اشلله
خوشبختی و عاقبت بخیریشو ببینی

لباس احرام اره جس و حال خاصی داره پریشب برای همسری خریدم و اومد خونه تنش کرد قدش می شه گفت بلنده 192
ولی تا الان اینقد به چشمم نیومده بود
تنش که کرد بی اختیار چشمام پر از اشک شدو ماشالله گفتم تو دلم
عجیب لباسیه این لباسه احراممممممم
ان اشللهتنه همه بره ان اشلله


انشالله دخمل یا پسر کوچولوی خودتو بغل بگیری آبجی خانوم
به امید یه سفر شیرییییییییین
مامان کوروش
23 بهمن 91 9:57
عزیزم کوروش سه سال و یک ماهشه
دریا رو می شناسی ؟
توی موبایل فروشی کوروش باهاش دوست شده بود . کجاست ؟


دریا دختر دوستم لیلاست....پس اتفاقی تو عکسا بوده.چه جالب
مامان کوروش
23 بهمن 91 10:09
خصوصی


مرسی ممنون
مامان کوروش
23 بهمن 91 12:25
اخی چه جالی
دوستتون بسیار زیبا هستند


بله بسیار فوق زیبا هستند!!
تمنا
24 بهمن 91 17:38
عزیزم چقدر قشنگ می نویسی
راستش وقتی منم بچه بودم خیلی شیطون بودم وقتی از شیطونیاش می گی خیلی حال می کنم ..
خدا حفظش کنه


هی ننه از ماست که بر ماست!!من خودم endشیطونا بودم...هر چی حرصم بده حقمه!!
وفا مامان پارسا
24 بهمن 91 21:03
زهرا پارسا اگر بعد از ظهر یکساعت بخوابه شب تا 1 یا 1و نیم بیداره ..اگر دو ساعت بخوابه تا دو نیم سه .. اگر چهار ساعت بخوابه که تا صبح حتما بیداره
اره بچه که بیداره نمی شه فیلم دید اونم یه حبه قند که فیلم شلوغیه و باید همه دیالوگا رو بشنوی که بفهمی قضیه چیه و به نظرم باید در سکوت دید



راست میگی ولی ننه این دختر بخوابه ما باید سکوت مطلق ایجاد کنیم که خانوم از خواب ناز نپره!
تمنا
25 بهمن 91 19:54
زهرا جون من انقدر تحت تاثیر پستایی که می ذاری هستم که بعد از خوندن این پست جو گیر شدم رفتم یه عالم بادجون گرفتم سرخ کنم و کلی هم خجالت کشیدم که با اینکه بچه ندارم هنوز خونه تکونی رو شروع نکردم!!!!!


الهییییییی بابا تا وقتی بچه نداری حال دنیا رو ببر!!!بادمجون سرخ کردن و خونه سابیدن مال ما نن جوناس!!