پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

در انتظار...

1393/4/3 9:56
نویسنده : مامان پریناز
354 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها تو فیس بوک یا وایبر یا جاهای اینچنینی هر روز چندین مطلب برام میاد که اگه آدم باشم باید درس بگیرم ولی....اینکه حیف از عمری که فقط منتظریم بگذره.اگه این یه ماه هم بگذره.اگه این 2 سال درسمم زود تموم بشه.اگه بچم زودتر مدرسه ای بشه و ....یادمون میره اینا عمریه که داره میگذره و دریغ از یه لحظه اش که دیگه برنمیگرده...حکایت ماه رمضونه که هر سال قبل اومدنش یه جماعتی غصه میگیرن و وای و وووی که خیلی سخته و گرمه و کاش زود بگذره...و چقدرم طفلکی زود میگذره!! دلم میخواد امسال ماه رمضون یه حرکتی واسه آدم شدن بکنم.یه تکونی به خودم بدم.کی میدونه که آیا ماه رمضون دیگه ای هم زنده است؟؟؟

پسندها (1)

نظرات (2)

سيران
3 تیر 93 13:07
سلام ىوستم منم با با خودم تصمیم دارم که یه کوچولووووووووووو بنده ا(گه خودش بخواد ) خوبی باشم. انشالله که خدای مهربون کمکمون باشه و این اتفاق بیفته.
مامان پریناز
پاسخ
انشالله
مامان آریا
4 تیر 93 8:40
این تصمیمی هست که همه ما باید بطور جدی بگیریم من خودم برنامه ای برای خودم در نظر گرفتم اگر مایل باشی شما هم با ما شریک باش و به ازاش برام خیلی دعا کن دعا کن بتونم از پس خصلتهای بد اخلاقیم که بیشتر هم درونی هست و بروز بیرونی نداره رها بشم یک وقتهایی یک چیزهایی از خانواده و طی دوران رشد بهت منتقل میشه و خیلی سخته کندنشون واسه همین باید خیلی مواظب خصلت های اخلاقی نادرستمون باشیم که در بچه ها بروز نکنه که بیچاره ها مثل ما تو سن 30 سالگی دستشون تو سرشون باشه و سختی بکشن برای رها شدن از اونها دعا کنیم برای هم که رها بشیم از همه بدیها - زشتیها - کثیفیها از بوی گندی که می دیم عذر می خوام جسارت به شما نشه خودم رو عرض می کنم
مامان پریناز
پاسخ
خدا کمک کنه انشالله