پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

نظرات (7)

marjan
27 اردیبهشت 93 16:59
in che vazeshe man mikham like konam nemishe residegi konan masulan
مامان پریناز
پاسخ
جدی نمیشه؟ لابد جدیده هنوز فعال نیست
بهناز
27 اردیبهشت 93 20:25
مامان آریا
28 اردیبهشت 93 8:21
به سلامتییییییییییییی انشاء اله 36 سالگیش رو جشن بگیری من می خوام تو نظر دهی شکلک بذارم باز نمیشه این چه وضعیه رسیدگی کنن مسئولان !!!
مامان پریناز
پاسخ
لااقل میگفتی 136 سالگی!امید به زندگیمو آوردی پایین! مسولان رسیدگی....رسیدگی مسولان!
marjan
29 اردیبهشت 93 13:39
masulano un shekli minevisan bi savad mige like kardan faghat baraye karbaraye nini weblog mojaze
مامان پریناز
پاسخ
باسواد همزه نداره گوشیم
سيران
29 اردیبهشت 93 15:54
مباركش باشه ىوستم به وبلاگ ما هم سر بزن خواهر خوببببببببببب
مامان پریناز
پاسخ
مرسی عزیز.حتما سرمیزنم
مریم
30 اردیبهشت 93 10:56
سلام انشاله جشن 120 سالگی دلم براهمه فامیل جونیها تنگ شده ولی اینقدر زندگیم بی نظم پیش میره که خودم هم در حیرتم چون اصلا عادت نداشتم به این مدل خونه که بازار شام
مامان پریناز
پاسخ
مریم جونم منم دلم تنگ شده .دلم میخواد اون فسقلیو بچلونم...ای بابا غصه نخور سیستم زندگی بچه داری غیر از این باشه باید تعجب کرد!!میخوای همین الان از خونمون واست عکس بگیرم؟؟!!هه هه
marjan
30 اردیبهشت 93 18:20
pas gushit bedard nemikhore
مامان پریناز
پاسخ
میخوای بدم بهت؟!