پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

دعای خالصانه

1393/2/30 17:29
نویسنده : مامان پریناز
518 بازدید
اشتراک گذاری

یعنی خوشم میاد از بچه تیز و شیطونی که دارم که قششششنگ حساسیتای منو می فهمه!!تازگیا وقتی میخواد اذیتم کنه سریع میگه:مامان بذار یه دعایی بکنم.ای خدای مهربون به ما یه بچه دیگه بده!!!قه قهه منم واسه  این که خوشش بیاد از اینکه داره سر به سرم میذاره کلی جیغ جیغ می کنم که واااااای نههههههه خدایا همین یه دونه بسه!باز میگه:ای خدای مهربون به ما سه تا بچه دیگه بده!!!کلی روحمونو شاد می کنه با این شیطونیاشخندونک

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

marjan
30 اردیبهشت 93 18:19
rast mige dige bache
مامان آریا
31 اردیبهشت 93 7:42
شکلکها که برای من اصلا باز نمیشن ولی واقعا جالب بود ههههههههههههه آفرین به پریناز من که جدی جدی دارم بهش فکر می کنم ولی دو تا مشکل دارم که حل شدنی نیست
مامان پریناز
پاسخ
به به سلامتی باشه
سیران
31 اردیبهشت 93 10:15
ای جانمممممممممممممممممم پریناز
مامان پریناز
پاسخ
سیرااااااان ادرس وب ساینا جونموبذار.پیدا نمیکنم چرا؟؟
مامان آریا
31 اردیبهشت 93 10:20
میشه بپرسم کلاً هدف شما از زندگی چیه ؟ اگه فضولی نمیشه بگو
مامان پریناز
پاسخ
بنده خوبی باشم و از نعمتهایی که خدا بهم داده خوب استفاده کنم.همین!
سيران
31 اردیبهشت 93 10:21
http://sayran57.niniweblog.com/
مامان پریناز
پاسخ
آخ مرسی چه خوب
مامان آریا
31 اردیبهشت 93 14:01
لطفا نظرم رو عمومی نکن
مامان پریناز
پاسخ
خب مادر آزار داری؟؟؟ تیک خصوصیشو بزن که مجبور نشم حذف کنم.دوست دارم حرفاتو
بهناز مامان رادین
31 اردیبهشت 93 14:10
خب لابد شنیده که میگه!!!!!.ولی من که اصلا در موردش فکر هم نمی کنم.اصلاااااااااااااااا و جالبه که رادین هم می گه من نی نی نمی خوام!!!!پسرم عاقله به خدا.
مامان پریناز
پاسخ
والا منم فکرشو نمیکنم عقلم که پاره سنگ ور نداشته ولییییی روزی نیست که بی بهانه و بابهانه نگه مامااااان من دوست دارم یه نی نی کوچولو داشته باشیم...مامااااان من داداش دوس دارم!!
وفا
1 خرداد 93 13:20
ها ها ها چه بامزه .. من دوست داشتم الان یه بچه دیگه بیارم اما شرایطمون یهو یجوری شد که نمی شه وگرنه سه چهار ماه دیگه نی نی دومم به دنیا اومده بود
مامان پریناز
پاسخ
خواهر چی شده مگه شرایطت؟؟
تمنا
3 خرداد 93 7:45
ايشالله.. گاهي بايد به حرف دلت گوش بدي ، و تو زندگي از زير پوست منطق و معادلات رياضي و شيمي بيرون بياي و آزاد باشي ، در زندگي هميشه دو دو تا چهار نميشه ! گوش به حرف كودك درونت بده ، بذار عقلتو پاره سنگ ور داره ، نمي دوني چه كيفي داره ! هيچكدوم از ما تضميني نداريم تا كي زنده هستيم ..
مامان پریناز
پاسخ
اخه دلم میگه نه نه نهههههههههههه
مامان فاطمه
3 خرداد 93 22:02
فدای شیرین زبونیاش . ماشالله زهرا جونی اجازه هست به دعای پریناز بگیم آآمییین
مامان پریناز
پاسخ
حالا واسه اینکه دلتون نسوزه دعا کنید!
خاله عاطی
4 خرداد 93 21:12
جوووووون چقد شما نازی... به منم سربزن
مامان پریناز
پاسخ
مرسی خاله جون.چشم