پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

سوال فلسفی

1392/9/7 18:00
نویسنده : مامان پریناز
329 بازدید
اشتراک گذاری

اصولا من از یک روزگی دخترک علاقه داشتم ببرمش دکتر برای قد و وزن.هی به مرور سعی کردم پا روی علاقه ام بذارم ولی خب دیگه مرضه دیگه!روزی که پریناز 3 سالش شد به هادی گفتم میخوام ببرمش برای پایش رشد!!چقدر هادی مسخرم کرد بماند !!خلاصه نبردمش تا این هفته که کمی سرماخورده بود و بهانه جور شد دیداری با مطب دکتر تازه کنیم.کیپ تا کیپ مریض نشسته بود و ما هم چون وقت نگرفته بودیم بین مریض بودیم و باید با حسرت بیمارای وقتی که می رفتن داخل رو نگاه می کردیم.همینجور نشسته بودیم و من از اعماق درونم بازی اختراع می کردم تا دخترک حوصله اش سر نره!یهو با تن صدای بلند مخصوص خودش گفت:مامااااااان تو داروسازی؟؟؟منم با خجالت از اینکه لابد ملت میگن یاد بچش داده هرجا رسید اینو بگه آروم گفتم بله مامان.باز با صدای بلند:پس چرا خودت خوبم نکردی؟؟؟؟؟تعجبابله

آقای دکتر معاینه کرد و طبق معمول گفت هیچ مشکلی نداره و عفونتی درکار نیست و من موندم که این سرفه های وحشتناک از کجای ریه این بچه در میاد اخه؟؟؟؟؟ پرونده 3 سالگی دخترک با قد 104 و وزن 16 بسته شد.امیدوارم یه روز برسه که خودم نوه مو ببرم پایش رشد پیش دانشگاهی!!قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ارشیا
7 آذر 92 21:00
نبینم دوباره بگی چیزی نمیخوره و این حرفا!!! هم قدش خوبه هم وزنش! برو تو کار اسفند دود کردن...پاشو !
مامان پریناز
پاسخ
آقا هزاااااااااااار بار گفتم بازم میگم مشکلم نخوردنش نیییییست مشکلم محدودیت غذاییشه.که البته به لطف خدا داره بهتر میشه.
فاطمه مامان صبا
8 آذر 92 1:20
والا بخدا این بچه از دست تو باید سر به بیابون بزاره..............قد بلند وزن خوب خودشم که ماشالا خانومه دیگه چرا هی غر میزنی مامان خانوم چشمم کف پاش هزار ماشالا همچیش عالیه صبا هم ازین سرفه ها میکنه بی دلیل ...پس خانوم دکتر منم نمیبرمش دکتر
مامان پریناز
پاسخ
منو بزنی خیالت راحت میشه؟؟؟؟؟؟
سارا
8 آذر 92 5:10
مگه یادش ندادی انشالله نوه تو ببری پایش رشد ماه سوم بعد از زایمان... انشالله حموم زایمون نبیره ات روی ماهتو میبوسم...
مامان پریناز
پاسخ
ایشالاااااااااا
بهناز
8 آذر 92 22:49
انشاالله... من داروساز نیستم مثل بعضی ها ولی احتمالا بخاطر آلودگیه چون منم بیچاره کرده ...
مامان پریناز
پاسخ
احتمالا تشدیدش کرده ولی مال پرینار آلرژیه
سمیه
9 آذر 92 0:16
حالا تو بیا منو بزن
مامان پریناز
پاسخ
از خدامه!
آبجی
9 آذر 92 10:09
سلاممممم الهییییییییییی خوب خانوم دکتر دخترتو خوب می کردی تا ابروتو نبره بیااینم بابا مامان دکترررررررر فداش بشم منکه اینقد شیرین زبونه ....فدای اون زبونش ... فعلا که توخونه این چگده چگده گشنگش ورده زبونه اقای همسری ما شده روزی صد بار می گه هیم اشتباه می گه من هی درستش می گنم می گم این نه این .... ان شالله ان شالله ان شالله به همه اؤزوهای قشنگت می گم ان شاللللللله ماشالله به این دختر قد بلند ما و خوش اندامممون ان شالله پریناز جون رکورد قد بلندی مامان باباشم می زنی به به چه دختر ی شود این پریناز ما
مامان پریناز
پاسخ
مرسی لیلای عزیزم
بهنازمامان رادین
9 آذر 92 10:46
ماشالله به دختر قد بلندم.وای زهراااااااااااااا نگو سرفه امانمونو بریده .دیگه خسته شدم بس که بردمش دکتر گفتن هیچ عفونتی در کار نیست.آلرژیه ولی چنان سرفه می کنه انگار دور از جونش سل گرفته.پس تو هم درگیری.درکت می کنم به شدت.از هوا هم هست دیگه.من که می خوام از این شهر کوفتی فرار کنم.
مامان پریناز
پاسخ
بهناز بخور سرد براش میذاری؟شب تا صبح بذار تو اتاقش روشن باشه برای پریناز آب رو اتیشه
وفا
16 آذر 92 13:38
ان شالله هر هفت تا نتیجه تو ببری واکسن انفولانزا بزنی !! هه هه ما هم که می خوایم بریم دکتر پارسا هر چی سعی می کنیم چراغ خاموش بریم یه گوشه کناری بشینیم تا نوبتمون بشه خانوم منشیش با صدای بلند جلوی اون همه جمعیت می گه بفرمایین اقای دکتر ببخشید که باید منتظر بمونین .. مام هی سرخ و سفید می شیم و تا اخر هم شونصد نفر ادم دارن سرتاپای منو و آقای همسرو ورانداز می کنن نمی دونم چرا ..
مامان پریناز
پاسخ
اصولا در ايران به القاب خيلي اهميت ميدن.برعكس كشورهايي مثل كانادا و امريكا كه مهم نيست تو چي خوندي و چيكاره اي.فقط اسم كوچيك