پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

هلو مامان!

1392/8/18 10:39
نویسنده : مامان پریناز
388 بازدید
اشتراک گذاری

پريناز:مامان بيا خارجكي حرف بزنيم.

مامان:هلو پريناز

پريناز:هلو مامان

مامان:هاو آر يو؟

پريناز: تنك يو

بعدم يه لبخند رضايت و از سر ذوق كه "مامان ديدي چه گشنگ خارجي حرف مي زنم!!"مژه

*********************************

مامان:سلاااااام عزيزم

پريناز:الكي سلام عزييييزم!(عليك سلام)

*********************************

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بهناز
18 آبان 92 11:09
هلو زهرا...


هلو بهي!
واي بهناز اينقدر صداش موقع خارجي حرف زدنش باحالهههههههههه حس ميكنه خعلي هنر ميكنه!
مریم مامان آریا
18 آبان 92 11:25
من با افتخار یک دور هلو رو با لفظ میوه هلو خوندم و گفتم : یعنی چی هلو مامان ؟!!!

یعنی من خارجکی بلدم در این حد


البته من هلو مامان هم هستم!!
مریم مامان آریا
18 آبان 92 11:26
البته تقصیر من نیست که فارسی رو فارسی می خونم و خارجکی رو خارجکی و البته باز هم تصیر من نیست که شما که خارجکی حرف می زدین باید خارجکی هم می نوشتین: hello تا مردم رو گمراه نکنین


ما فارسيمونو خعلي پاس ميكنيم!!
آبجی
18 آبان 92 12:31
فداشششششششششششش فدای اون هلووو مامان که می گه هلو مامان
مامان جانان و آوا
19 آبان 92 13:29
اي جونم اون تنك يو گفتنته! جيگر!
فاطمه مامان صبا
24 آبان 92 2:16
ای قربونت برم من خارجی خانوم......خودت یادش میدی زهرا جون یا کلاس گذاشتیش؟؟؟
مامان پریناز
پاسخ
نه بابا نه یادش میدم نه کلاس میره!اصلا اعتقادی به آموزش زبان تو این سن ندارم.الکی بازی بازی یه چیزایی یاد گرفته.خودش خیلی مشتاقه!
مامانی درسا
27 آبان 92 2:35
گلم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله 120 ساله شی .....
مامان پریناز
پاسخ
مرسي خاله جوووووون
مامان فاطمه
30 آبان 92 22:08
وااای ماشالله . من عاشق پرینازم با این حرف زدنش . می بوسمتون . تولد گل دخترمون مبارک .
مامان پریناز
پاسخ
ممنونم خاله جونی