پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

خسته ام خسته خسته

1392/2/2 10:37
نویسنده : مامان پریناز
294 بازدید
اشتراک گذاری

2 ارديبهشت 92

دختر عزیزم...نمیدونم شاید سالها بعد وقتی بزرگ بشی و اینو بخونی به من بخندی یا شایدم بتونی استیصال منو درک کنی...ماهها و ماههاست با بدغذایی تو درگیرم...گرچه دوره هایی بوده که کمتر حرصم دادی ولی درکل اونقدر محدوده غذایی تنگی داری که فکر کردن به اینکه چی بهت بدم که هم دوست داشته باشی هم مقوی باشه هم مغذی باشه هم هزار تا فاکتور دیگه گاهی دیوونه کننده میشه...گاهی با خدا هم دعوام میشه که چرا این موضوع دائمی رو باعث آزار جسم و روح من قرار داده...خوراکی هایی که خیلی بچه های دیگه دوست دارن هم دوست نداری....سیب زمینی سرخ کرده و ماکارونی رو هم لب نمی زنی....ای خدا خسته امممممم....چند روزه فقط برنج سفید و ماست میخوری...هیچ راهی جواب نمیده...بازم طبق معمول رفتم و ظرف خوشگل خریدم...بازم سعی کردم خودمو خونسرد نشون بدم....بازم  سعی کردیم بدون جلب توجه تو با بابا بشینیم و از غذا تعریف کنیم و به تو تعارف هم نکنیم...دیگه نمیدونم چیکار کنم...تنها راهی که به ذهنم رسید اینه که دوباره مثل زمان نوزادی بشینم آب قلم درست کنم و تو همون برنج سفید بریزم...ناراحتم که امشب چند بار سرت داد زدم و تو بعدش پرسیدی:مامان دوسم داری؟؟؟گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

هدیه
10 اردیبهشت 92 0:45
سلام
نمیدونم چرا اما از دخترت خیلی خوشم اومده
راستش من عاشق دخترکوچولوهای موفرفریم
ببخشیدا من زیاد میام وبلاگت
ببین عزیزم سعی کن غدا هارا در قالب بندی حیواناتت مثل چروانه خرگوش یا ستاره درست کنی مثلا سیب زمینی سوخاری یا حتی انواع کوکو یا مثلا تخم مرغ آب پز را مثل جوجه درست کن حتما براش جالبه و خوش اشتها میشه


مرسی عزیزم لطف می کنی به ما سر می زنی...
ای بابا....ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش....
آبجی
10 اردیبهشت 92 8:27
سلام خواهریا
الهیییی می دونم سختهخیلی مخصوصا الان که سن رشده و تکمیل شدن تمام اعضا و جوارحات...
اره بعضی بچه ها واقعا بد غذان و اشکه پدرو مادر رو در میارن ....

اون که مشارکتش بدی تو پخت غذا تاثیر نداشت ؟؟؟ یعنی بازم نمی خوره غذایی کهخودش مثلا درستش کرده باشه ؟؟؟؟

فک کنم اگه راهی نیست و همه رو امتحان کردی همون مجبوری غنی کنی همون غذایه کمشو ....
اگه برنج دوست داره مواد غذایی رو مثل گوشت و مرغ و ماهی و میگو رو پوره کن براش بریز تو برنجش برنج مثل دمپخت و کته با این مواد براش درست کن هم نرم و بچه ها دوست دارن هم با ماستم می تونه بخوره که دوست داره
عینه منه ها منم عاشقه برنج کته ایم و ماست .....

نگفته بودیا ... فقط گفتی پنپرزش وگرنه اینم دعا می کردیم همگی ....


راست میگی لیلاجون یادم رفت بگم برای بدغذاییشم دعا کنی!!!ولی ای خدااااااااا حالا یادمون رفت اونجا بگیم الانم بپذیر پلیییییییییز!!!
بهنازمامان رادین
10 اردیبهشت 92 10:32
سلام عزیزم.می بینم که بازم گله داری از دست این دختر موفرفری.دوست خوبم به نظر من که پرینازو دیدم اصلا بچه ضعیفی نیست و کم نداره.خب فیزیک بدنش طوریه که غذا کم می خواد.عزیزم به نظر من کمی بی خیال شو حتی فکرش هم نکن که انرژی منفی رو بفرستی.اصلا و اصلا باهاش کاری نداشته باش یه چند روز تا ببینه که برات اهمیتی نداره.به اصطلاح بهش گیر نده.درست میشه به خدا.مواظب خودت باش.


سلام بهناز جونی .خوبی؟هی میخوام عکسای این دوتا رو بذارم وقت نمیشه!
نه پریناز از بابت قد و وزن هیچ مشکلی نداره....حتی غذاشم بد نمی خوره ولی میگم که خیلی خیلی محدود خوراکیها رو میخوره....
ماشالله ماشالله منم یکی مثل رادین جلوم بود اونقدر با اشتها خوراکی میخورد غمی نداشتم خواهر!!!
متین من
16 اردیبهشت 92 2:08
اخی عزیزم منم شرایط تو رودارم متین هم جز غذای میکس نمیخوره وغذای خانواده لب نمیزنه اگه بدونی من چطوربه متین غذا میدم اونو میخوابونم روی بالشت دست وپاهاش میگیرم وبهش تند تند غذا میدم باورت میشه مثل اینکه شکنجه اش میدم بعضی موقعها واقعا نمیدونم چه کارکنم اگه بهش ندم هیچی نمیخوره وضعف میکنه صبحانه هم هنوز فرنی وحریره وتخم مرغ باشیرمیخوره وهمین چندتا با سوپ شده غذای متین منم دلم میخواست مثل بچه های دیگه غذاهای متنوع بخوره


عزيزم مي دونم چه سخته ولي من الان ميگم قربون اون وقتي كه غذاي ميكس ميدادم.چون هرچي مواد غذايي خوب بود ميريختم و آلو هم ميريختم خوشمزه ميشد ميدادم ميخورد ولي از روز يكه لب به غذاي ميكس نزد يعني همون 1 سالگي پدرمو درآورده تا الان
فاطمه مان صبا
22 اردیبهشت 92 0:52
عزیزم انقد خودتو اذیت نکن بزار همونی که دوس داره بخوره کم کم که بزرگ میشه میبینه بقیه بچه ها می خورن اونم دلش میخاد.....منم گاهی وقتا دلم می خواد صبا مثه بقیه یه تیکه جوجه بگیره ذسش گاز بزنه بخوره و من کیف کنم اما افسوس فعلا شده آرزوی محال هر بچه ای یجور ادا اطوار داره خواهرزاده من تا چن وقت پیش ماست هم نمی خورد تازه الان نزدیک دو سالشه هنو تخم مرغ نخوره بسیار دایره تنوع غذاییش کوچیکه ولی خواهرم با اینکه خیلی ناراحته میسازه و امید به آینده داره))