پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

سفارشات!

1391/12/28 11:06
نویسنده : مامان پریناز
367 بازدید
اشتراک گذاری

28 اسفند  91

دیروز تو آشپزخونه داشتم کار می کردم و هل هلکی نهار درست می کردم.هادی هم با پریناز مشغول بود.بعد یهو ناغافل میگه:چند تا تخم مرغ رنگی خوشگل تزیین کن!میگم :برای چی؟من که امسال سفره نمی چینم.میگه:می خوام هنرتو ببینمتعجبتعجب.گفتم:حالا تو این هاگیر واگیر که من وقت ندارم سفره هفت سین بچینم و می خوام خونه مامان اینا تلپ شم تو می خوای هنر منو ببینی؟؟؟جل الخالق از دست این مردا!!نیشخند

پی نوشت:اندکی بعد از نوشتن این مطلب پریناز کوچولو از مهد رسید با دست پر!یه تخم مرغ تزیین شده خوشگل!یه ظرف سبزه و یه کارت تبریک ماری!!مرسی خاله جون که با این عیدی ها دخمل منو خوشحال می کنی...(عمر یکی از ماهی هامون به دنیا نبود و در کمتر از 24 ساعت به سرای باقی شتافت!تو عکس تازه افقی شده)


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مریم مامان آریا
27 اسفند 91 8:21
خوب حالا یه دو تا تخم مرغ رنگ کن هنرتو ببینیم
هر چی باشی بد تر از من که نیستی
من که اصلا تو هنر تعطیلم
ولی می خوام بدم تخم مرغ ها رو آریا رنگی رنگی کنه بعد بذارم تو سفره
من نمی دونم این ماهی گلی ها رو از کجا میارن که همشون مریضن
البته ماهی مادر شوهرم اینا امسال سومین سالیه که سر سفرشونه هر چند امسال نیستن
غذای مخصوص ماهی بهش می دن ، آبش رو هم مرتب عوض می کنن - می گن آبشون نباید کلر داشته باشه فکر کنم از آب جوشیده یا آب لوله ای که یه شب تا صبح تو ظرف مونده و کلرش رفته استفاده می کنن
ما خودمون هم واسه آکواریوم از آب منبع استفاده میکنیم و قبل از برگردوندن ماهی ها یه شب تا صبح صبر می کنیم


والله تعریف از خود نباشه من همچین بی هنر نیستم.منظور حاج آقامونم یه مقداراتی شوخی بود وگرنه من هرسال سفره هفت سین خوشگل می چینم.دقیقا می بینه من مشغول کارامم این حرفو زد!!

وای آکواریوم نگه داشتن خیلی کار سختیه و خیلییییی لذت بخش.من همیشه دوست داشتم تو خونه داشته باشم ولی نه من نه همسری اهل تمیز کردنش نیستیم.
مریم این دختر از دیروز گیر داده مامان ماهی کوچولو کو؟؟؟منم گفتم رفته مسافرت!!
زهرا
27 اسفند 91 15:48
سلام دوست عزیز این ادرس وبلاگمه که بهتون پیشنهاد می کنم سربزنید راستی نظر نشه فراموش لامپ اضافی خاموش http://zahragoogix.blogfa.com/