پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

آموزش شعر و داستان در خواب!

1391/12/22 11:08
نویسنده : مامان پریناز
339 بازدید
اشتراک گذاری

22 اسفند 91

گهگداری که از کنار بعضی بیلبوردای تبلیغاتی رد میشم یا دم در خونه تراکت تبلیغاتی می بینم که روشون نوشته:آموزش زبان انگلیسی در خواب!!با خودم میگم یعنی چی آخه؟؟؟این اراجیف چیه میگن!حالا دخترک این روزها همین کارو میکنه.هر موقع می خواد بخوابه میره 6-5 جلد کتاب بر میداره بعد میزاره رو تشکش و روشون می خوابه!!لابد تو خواب بهش الهام میشه دیگه!نیشخندفقط کافیه وقتی در حال خوابیدنه و تکون میخوره یه کم این کتاباش از زیرش در بیاد جیغش میره هوا که:تی تابامو بذار زیرمممممممممممم(تی تاب در اینجا منظور کتاب است!)

اینجوری:


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان آریا
26 اسفند 91 11:01
جداً چه بامزه ای جانم ماشاء اله به پری ناز
راستی لیست کتابها رو هم بذار لطفاً


راستش خواهر من از هر دری کتاب می خرم ...خیلی بلد نیستم به چیاش توجه کنم بیشتر تصاویر کتاب مدنظرمه.بعضی کتابام که بدآموزی دارن قصه شو عوض میکنم میگم!
مامان جانان و آوا
26 اسفند 91 11:43
azizam titabashi bezar ziresh dige...!




چشم ننه!
مریم مامان آریا
27 اسفند 91 8:17
الان عکساش رو دیدم ای جان چه واقعا چه با مزه
این مدلیش رو ندیده بودم
ماشاء اله به پریناز
حالا آریای ما اگه بذاریمش هر چی ماشینه با خودش میاره به رخت خواب
دیگه ما وقتی که خواب رفت یکی یکی از دور و برش جمع می کنیم که یه وقت نیاد روشون کمرش درد بگیره
خدا رو شکر که این بامزه ها هستن زندگی مون رو خندون کنن


واقعا خدا رو شکر به خاطر بودنشون