پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

چهارشنبه سوری و عید به روایت تصویر

1391/12/30 11:04
نویسنده : مامان پریناز
1,271 بازدید
اشتراک گذاری

30 اسفند 92

چهارشنبه سوری خیلی شاد در ارنگه خیلی سرد وزیر کرسی عجب چسبید!

 

سفره هفت سین مامان جون و عید دیدنی های شیرین

سفره هفت سین خیلی خوشگل خاله سارا

به امید خدا پس فردا عازمیم.از همه دوستان عزیزم طلب حلالیت دارم.نایب الزیاره همتون خواهم بود .خیلی دوستتون دارم.برای آرامش قلبم به خاطر دلتنگی نازدونه ام برام خیلی دعا کنید...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بهناز
4 فروردین 92 14:09
خانوم دکتر عزیزم از راه دور میبوسمت . انشالله که از دوری نازدانه تون اذیت نمیشین و پریناز گل هم روزهایی سرشار از شادی در کنار مامان بزرگش و دایی یاسر و خاله سارا و ... داشته باشه. من و حاجاتمو فراموش نکن... دلم براون تنگ میشه
بهناز
4 فروردین 92 14:10
خانوم دکتر عزیزم از راه دور میبوسمت . انشالله که از دوری نازدانه تون اذیت نمیشین و پریناز گل هم روزهایی سرشار از شادی در کنار مامان بزرگش و دایی یاسر و خاله سارا و ... داشته باشه. من و حاجاتمو فراموش نکن...
سارا
5 فروردین 92 3:20
میخواستم بگم چقدر هفت سین عروستون زشته
عروسم عروسای قدیم.....
عکس پریناز با نی نی هاخیلی جالب بود...
انشاالله که سفر سلامت،شاد و آرومی داشته باشید و کوله بارتون پربشه از معنویت و حاجات بر آورده شده،ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید مخصوصا بعد از سلامتی قراردادم تو اداره رو یه سفارش اساسی بکن....
روی ماهتومیبوسم


اه اه خود عروسمون هم باید ببینی ایییییییشششششششششش!!!

حتما عزیزم یه دعای تووووووووووپ اساسی میکنم...
نغمه(مامان کسری و نیکا )
8 فروردین 92 15:20
غزیزم سفر به سلامت زیارتت قبول منو که از یاد نبردی انشالاه
پری جونو ببوس


ممنون.......بارها اسمت رو اونجا بردم....هیچ کس رو یادم نرفت
مریم مامان آریا
10 فروردین 92 8:18
سلام عزیزم سال نوتون مبارک انشاء اله سال خوبی داشته باشید همراه با سلامتی و دل خوش و برآورده شدن آرزوها راستش توی ایام عید همش به فکر تو و پریناز بودم همش می گفتم وای الان پریناز چطوره اما خدا رو شکر خوب موقعی رفتید الان همه خونه ها شلوغه و همه مشغول عید دیدنی هستن پریناز هم کنار دایی جونش و مادر بزرگش و خالش و ... حتما حسایس بهش خوش می گذره و اصلا بهش سخت نمی گذره بی صبرانه منتظر برگشتنت هستم
متین من
16 فروردین 92 2:51
ایشالا سفربی خطر به یاد ماندنی داشته باشین عیدتون مبارک پریناز عزیز ببوس
بهناز
16 فروردین 92 21:26
زهرا جون خیلی دلم براتون تنگ شده حاج خانوم گل...
سارااا
17 فروردین 92 10:17
چقدررررررر دلم برات تنگ شده خواهر از همين دور دورا روي ماهتو ميبوسم تا امشب كه بيام فرودگاه و حسابي ببوسمت
مامان جانان و آوا
17 فروردین 92 11:53
سال نو مبارك دوستم ! اميدوارم سفر حج بهت خوش گذشته باشه! تو تعطيلات خيلي خيلي به پريناز ج.ني فكر مي كردم و دوست داشتم يه جورايي حالشو بپرسم كه نشد... ايشاللا كه دوري مامان و بابا براش خيلي سخت نبوده باشه! زيارتت قبول ! زودي بيا آپ كن كه دلمون تنگ شده!


ممنون عزیزم خیلی خیلی خوش گذشت جای شما خالی....پریناز هم به لطف خدا کمترین بهانه گیری نکرده بود....میام مینویسم