پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

تجربه های نو

1393/2/7 9:04
نویسنده : مامان پریناز
378 بازدید
اشتراک گذاری

خداییش نمیدونم کی قراره آدم بشم.کی میخواد برام ثابت بشه که هیچکدوم از بدقلقی های بچه موندگار نیست و هر موردی و مشکلی یه دوره ای داره و خودش با گذشت زمان حل میشه.مشکلی که ٣-٢ماه منو داغون و عصبی کرده بود با یه مدت صبوری بیشتر و به کار بردن ترفندهای بچه پسندانه حل شد اونم به بهترین نحو.یا همین برنامه خوابیدن شب که یک سالی بود که خودجوش جاشو عوض کرد و رفت رو تختش ولی شرطی شده بود که من یا هادی تا زمانی که خوابش ببره کنارش باشیم و این موضوع برای ما خیلی آزاردهنده شده بود چون پریناز معمولا دیر میخوابه و اونقد حرف میزنه و شیطنت میکنه تا خوابش ببره و این وسط من یا هادی خورد و خمیر از کارای روزانه همون جا رو زمین سرد خوابمون می برد.حالا دخترک من عاقل تر شده.با وعده جایزه ای که خیلی وقته دلش میخواد شب ها خودش میگه هرکس اتاق خودش بخوابه و همکاری خیلی خوبی داره.البته باید یه وقت خالی پیدا کنیم و جایزه بزرگ شدنش رو براش تهیه کنیم!

خدایا ملتمسانه ازت میخوام یه عقل درست حسابی به من بدی!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بهناز
7 اردیبهشت 93 21:49
انشاالله
مامان پریناز
پاسخ
چرا می خند؟؟بی تلبیت
بهناز مامان رادین
8 اردیبهشت 93 14:17
ای وای مادر دست راستت بر سر ما.خوش بحالت.ما که همچنان شبها برنامه داریم.
مامان پریناز
پاسخ
بهناز با جایزه های ریز ریز پیش برو شاید جواب بده
بهناز مامان رادین
9 اردیبهشت 93 9:25
جواب نمی ده زهرایی.نمی شه
مامان پریناز
پاسخ
پس بی خیال باش و صبور
اعظم(یا همون مریم همیشگی)
9 اردیبهشت 93 11:43
پسر ما که ور دل خودمون می خوابه یعنی تنبلی کردیم اقدام نکردیم برای جدا شدن البته کاری نداره ها چون آریا که شبها اینقدر خسته است بعد از اینکه صحبتش رو کرد پشتش رو می کنه می خوابه همین کار رو تو اتاق خودش می تونم انجام بدم وقتی خوابید پاشم بیام من خودم ترجیح میدم تا وقتی بچه خواب نرفته به حال خودش رهاش نکنم بابت خیلی مسائل
مامان پریناز
پاسخ
ولی من خیلی خوشحالم دیگه برای خواب به ما نیاز نداره.و خوشحالم که بدون چراغ خواب و تو تاریکی تنها میخوابه
مامان آریا
10 اردیبهشت 93 8:36
خصوصیم رسید آیا ؟
مامان پریناز
پاسخ
بله گلم
مامان آریا
10 اردیبهشت 93 9:28
خصوصی داری
مامان آریا
10 اردیبهشت 93 11:03
کجا رفتی؟ رفتی؟
مامان پریناز
پاسخ
هستم
مامان روشا
12 اردیبهشت 93 22:50
خدارو شکر حل شد روشا هم مدتیه منو خل کرده از لج بازی ان شالله مثل پریناز مقطعی باشه برای دعات هم یه آمین بزرگ می گم
سارا
21 اردیبهشت 93 10:21