پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

غلط غولوط!

1392/10/10 10:21
نویسنده : مامان پریناز
376 بازدید
اشتراک گذاری

ناناز مامان

آلولدم(آوردم)

ببلم كن(بغلم كن)

دندونفزشك(دندونپزشك)

پرتلاك(پرتقال)

استوكر(اسكوتر)

بژرگ(بزرگ)

ژود(زود)

عبق(عقب)

قبل(قلب)

بوش(بوس)

سستم(شستم)

چوب چوب (چوب شور)

و ....

به اضافه "ق" هايي كه "گ" تلفظ ميشه!

من با اينا حال مي كنم.دلم نميخواد اين تلفظ ها درست بشه.نميدونم چرا مامان بزرگ اينقدر تلاش مي كنه درستشو يادت بده!اصلا اگه اينا رو هم درست بگي كه ديگه حرف زدنت ميشه مثل من و بابا!من عاشگتم نفسممممماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهجت
11 دی 92 1:11
من اومدم
مامان پریناز
پاسخ
خوش اومدي
مامان روشا
11 دی 92 9:23
وای شیرینی زبون بچه ها خوردن داره هااااااااااااا خدا حفظشون کنه روشا هم به ق می گه گ و به ش و س و چ هم می گه س جالبه راست می گی تا حالا این قدر به مدل حرف زدنش دقت نکرده بودم
مامان پریناز
پاسخ
مامان بزرگ پريناز ميگه خب يه رگش تركه ديگه!!
مامان آریا
12 دی 92 1:40
من عاشق این شکلی حرف زدنشونم که آریا اصلا نداشت اخه خیلی با مزه است
مامان پریناز
پاسخ
خیلی مزه میده مریم
مرجان
12 دی 92 12:49
مجید جانه
سارا
14 دی 92 13:18
ماهم عاشقشيييييييييييييييييييييييييمممممممممممممممم
بهناز
14 دی 92 14:54
مامان پریناز
پاسخ
در جواب