پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

و اما جمعه 3 آبان!

1392/8/7 16:40
نویسنده : مامان پریناز
528 بازدید
اشتراک گذاری

امسال تولد دختر نازنازی درست می افته به بحبوحه عاشورا .من و هادی تصمیم گرفتیم به حرمت روزهای عزاداری امام حسین امسال تولد دختر عسلکمون رو زودتر برگزار کنیم.تصمیم بر عید غدیر بود که متاسفانه به دلایلی نشد برنامه پیش بره و افتاد به فرداش روز جمعه.راستش به دو دلیل یکی به خاطر تنوع دادن در مدل تولد و دیگری نداشتن حس و حال خونه سابیدن! تولد رو بیرون گرفتیم.به پریناز و سامان از همه بیشتر خوش گذشت. امیدوارم به بقیه مهمونامون هم خوش گذشته باشه.بنا به خواست پریناز جونی کیکش رو "دورا"انتخاب کردیم.

خدای بزرگ و مهربونم نعمت رو حقم تموم کردی با داشتن اطرافیانی که دوستمون دارن و دوستشون داریم.همشون رو برامون صحیح و سلامت نگه دار.خدای مهربونم از اینکه لیاقت 3 سال مادری کردن برای فرشته ات رو نصیبم کردی شکرگزارت هستم.خدایا کمکم کن قدر تک تک نعمت هات رو بدونم و ناشکری نکنم...

ابتکار خاله سارا در دعوت کردن از کوچولوهای توی رستوران برای سهیم شدن در جشن ما:

اینم آخر شب و عشق کردن دخترک با کادوهاش:

 

و اما بگم از صبح روز تولد که من و بابایی و پریناز سرخوشانه تازه رفتیم کادو بخریم!از قبل تصمیمم به قطار بود و براش خریدیم.تو یکی از مغازه های مرکز خرید دنبال گیره روسری بودم که چشمم به تبلتی افتاد که روی میز بود و داشت فیلم های مختلف از سوراخ کردن گوش نشون میداد.دخترها و خانوم هایی که پیش آقای مغازه دار اومده بودن و با خوشحالی گوششون رو برای اولین بار و گاهی پنجمین بار سوراخ می کردن.با اینکه حالا حالا ها اصلا تصمیم به اینکار نداشتم یهو هوس کردم.آقا هم کلی توضیح داد که 25 ساله اینکارو می کنه و خیلی وارده.برام تجربه مهم تر بود تا الزاما انجام این کار پیش پزشک.چون گاهی پزشکان چون دیر به در اینکارو انجام میدن دستگاهشون خوب عمل نمی کنه و فاجعه به بار میاد!زنگ زدم پدر و دختر اومدن و به زووووووور و اصرار هادی رو راضی کردم.آقا خیلی وارد بود به کارش.با کلی سرگرم کردن پریناز با وسایل مختلف مراحل بی حسی و نشونه گذاری رو انجام داد و بعد هم اصل ماجرا!!که البته همراه شد با کمی آبغوره گیری پریناز البته خیلی خیلی کم در حد یک دقیقه.و بدین ترتیب دختر ما حسابی بزرگ شد و شد یه دختر خانوم تمام عیار!!حالا دیگه اگر کار بدی بکنه بهش میگیم:ببین شما دیگه گوشواره داری یعنی خیلی بزرگ شدی نباید این کارو انجام بدی!

شب قبل از اومدنم به سفر  مراسم عروسی دایی سامان دعوت بودیم.من که از صبح به طرز فجیعی بدو بدو داشتم باز آخر شب با شرکت تو عروسی یه کم دلم وا شد!

عینکت تو حلقم عروسک!

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بهناز
7 آبان 92 18:25
مبارکه تولد نفست زهرا جونم...


مرسی عزیزم
انشالله زود زود تولد نی نی گلت
مامان سام
7 آبان 92 18:32
فرشته کوچولو تولدت مبااااااااااااااارک
ان شاالله 120 ساله بشی و زیر سایه پدر و مادر سلامت و شاد باشی


مرسی خاله جونی
مرجان
9 آبان 92 9:01
happy birthday to you
مامان رایان
10 آبان 92 16:06
سلام
دخمل نازی دارید ماشالا.من از طریق تبادل نطر نی نی سایت وبلاگتون رو دیدم
فکرکنم من و شما همکاریم منم داروسازم خوشحال میشم که اگه اجازه بدید لینکتون کنم ممنونم
به وبلاگ پسر منم سر بزنید مرسی


به به سلاااااااام به همکار گرامی!خیلی ممنونم به ما سر زدین.به شدت از ارتباط با همکارام استقبال میکنم.
نغمه(مامان کسری و نیکا )
11 آبان 92 11:02
ایشالاه هزار ساله بشه این دخمل ناز خانم با اون گوشواره های نازش ببوسش حسابی از طرف من


مرسي خاله جوني
مامان جانان و آوا
11 آبان 92 12:12
تولدت مبارك پريناز خوشگلم! الهي فداي گوشاي كوچولو و نازت برم من!
بعدش اذيت نشد؟ قرمزي و عفونت چي؟ من و همسري دل نداريم گوش دلبرا رو سوراخ كنيم....اگه از كارش راضي هستي به من هم آدرسشو بده لطفا ! كدوم مركز خريده! جانان كه همش به من مي گه مامان من گوشواره مي‌خوام.برام گوشواره بنداز ....


شيرين جوني نه اذيت نشد شكر خدا.البته هنوز طلا ننداختم بايد سريعتر طلا بندازم
براي آوا زوده چون تو يه سني به گوششون ور ميرن.ولي جانان اگه دوست داره انجام بده.بوستان بود.خواستي بهت آدرس ميدم
مامان روشا
11 آبان 92 15:23
سلام دوستم
تولد دخترت مبارک هزار بار
ان شاالله همیشه جشن شادی هاشو بگیری و زیر سایه پدر و مادر به بالاترین موفقیت ها برسه

راستی من نمی تونم وارد وبلاگ روشا بشم نمی دونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟


راستی آدرس این گوش سوراخ کن رو داری من هنوز گوش روشا رو سوراخ نکردم


مرسی عزیزم
آدرسش غربه بهت دور میشه
سارا
11 آبان 92 15:49
به ما كه خيلي خوش گذشت...
انشالله كه 120 سالش بشه...



ممنونم
مریم مامان آریا
13 آبان 92 13:07
زهرا جون از صمیم قبلم تولد پریناز و تبریک می گم
واقعا همه چیز عالی بوده
کیکش هم خیلی خوشکل درآورده خودتون عکسش رو داده بودین ؟
خیلی خوب که بچه ها هم در تولد پریناز شرکت داشتن و ایده سارا خانوم به جا بوده
گوش سوراخ کردنش هم مبارک ولی اون عکسی که سرش رو پائین انداخته و معلومه قبلش گریه کرده قلبم رو به درد آورد ایشا اله هیچ وقت چشماش رو گریون نبینی
انشاء اله فارغ التحصیلی و ازدواجش رو جشن بگیری


ممنونم مریم جونم
نه عکس ندادیم.قنادیش خوب درمیاره وای من عاشق چشمای دورا بودم!
آره سر گوش سوراخ کردن گریه کرد.جالبه تو بعضی فیلمها بچه ها وقتی مشغول اون خرت و پرت تو دستشون بودن اصلا حالیشون نمیشد ولی پریناز واکنش نشون داد.مرده میگفت چقدر باهوشه!!!!!
مریم مامان آریا
13 آبان 92 13:49
زهرا جون خواهشا بگو از این قطاری که گرفتین راضی هستین یا نه ؟
ما یه قطار گرفتیم واسه بچه مفتش گرونه
42 هزار تومن ولی من اصلا اندازه سر سوزن راضی نستم ولی اینی که شما گرفتین به نظرم خوب و محکم و جالب میاد
لطفا بگو چند تومن گرفتین و چقدر راضی هستی ؟
منتظرم


مریم جون اینم معمولیه چون اخلاق پرینازو میشناسم که خیلی زود از یه چیزی سیر میشه.55 گرفتم ولی جنس پلاستیکای قطارش خیلی معمولیه و آنچنانی نیست ولی ریل مقاومه و قطار خوب روش میچرخه.
فلزیاش هستن خیلی مقاومن ولی ظاهرشون جینگولی نیست.
اینم بگم 2-3 روزی عاشقانه بازی کرد و فعلا به بخش آرشیو منتقل شده!!
بهنازمامان رادین
15 آبان 92 9:40
تولد موفرفریه خاله با تاخیر بسیار مبارک.البته تبریک گفته بودم ولی ظاهرا پیغامم ثبت نشده.گوشواره هاشم مبارک باشه.به زیبایی اش اضافه شده با گوشواره.راستی یه برنامه بذاریم دوباره بریم بوستان بچه ها بازی کنن.البته اگه پریناز راضی بشه که برگرده خونه.ببوس خوشگل منو.


من که از خدامه.هماهنگ میکنیم
مامان جوجه طلا
26 آبان 92 15:11
سلام عزیزم خیلی خیلی تبریک میگم تولد دختر نازتو مشالله که خانوم شده. خوب کردی بیرون گرفتی وگرنه توی خونه خیلی اذیت میشدی. کیکش خیلی خوشگل شده. جونم تازه گوشاشو سوراخ کردی باز خوبه یه جای خوب پیاد کردی بردیش وگرنه پیش این دکترا خیلی درد میکشید. ببوس پرینازتو. سالگرد مادرشدنت مبببببببببببببببارککککککککککککککککک زهرا جون
مامان پریناز
پاسخ
ممنونم خاله مهربون