پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پریناز...تولد دوباره عشق

گویش پریناز

1391/12/18 11:09
نویسنده : مامان پریناز
311 بازدید
اشتراک گذاری

18 اسفند 91

نازنازک مامان...این روزا خیلی شیرین زبون شدی و همه چی میگی البته با گویش مخصوص خودت که خیلی بانمکه!چیزایی که به ذهنم میاد می نویسم تا برات یادگاری بمونه.

میمیزم...............................می ریزم

موموزم...............................می دوزم

پیشابه!...............................نوشابه

باباس..................................لباس

نناشی................................نقاشی

بتوش..................................بپوش

ئه مز..................................قرمز

جوشتا رو کیکه کن..............گوشتا رو تیکه کن!

گشنگه.............................قشنگه

خوشجله...........................خوشگله

شیر گنجل........................شیر جنگل

تیتاب.................................کتاب

آب خیت.............................آب ریخت

...

حسنی ماشالله چشم نخوره ایشالا!!(حتما خاله پروانه یادت داده)

من گذامو میخورم گبی میشم میریم گردش

به به چه بوی خوبی میدی!(بعد از شستشوی من با عطر)

خیییلییی دوست دارم مامان...پاشو با من بازی می کن!(عصرا وقتی مامان در نقش خرس می خوابه!)

این چیه می زنی؟رژه؟منم میخوام...(مامان میگه نه اینا مال ماماناس).....میرم مال خودمو میزنم....مامان ببین چی خوشجل شدم؟!

(میگم پریناز عاشقتم).....میگه منم عاشگتم!

واااااااااااااای بالاخره اسمتو گفتی!!و من مونده بودم با این همه حرف زدن چرا اسمتو نمی گی!

مامان که ئم (کرم)نزن نمی خوام نمی خوام نمی خوااااااااااااااااام

چیگده تپل شدم!

 

 

و ادامه دارد....

 

 

 

 




 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سارااا
22 اسفند 91 9:12
مریم مامان آریا
22 اسفند 91 9:17
واااااااااای الهی چه بامزه
من اینقدر دوست دارم بچه ها اینطوری حرف می زنن خیلی خوشم میاد
متاسفانه آریا اصلا اینجوری برامون حرف نزد
فقط به قاشق می گه چاشق ما هم دلمون به همین خوشه
الهی اون صورت سفید برفیش رو یه گاز بگیر از طرف من با اون موهای فرفری خوشکلش
کلا دخترهای سفید با موهای فرفری خیلی مورد پسند هستن


آره خیلی حرف زدنش بامزه اس البته یه سری کلمات و جملات رو خیلی خوب و درست میگه.ولی بعضیاشو فقط من و باباش می فهیمیم.ماشالله آریا باهوشه درست حسابی از اول تلفظ می کنه
میخوام چیکار مورد پسند باشه بابا!!!کاش بابزرگ تر شدن سبزه و مو لخت بشه!!ههههههه

بهناز
22 اسفند 91 12:09
منظور از شستشو با عطر چی بود؟


هیچی خواهر میره میاد پیس پیس عطر و اسپری میزنه به جون ما بعد میگه ببین بوی خوب میدی!!
مامان ثمین
23 اسفند 91 4:04
سلام چه دخترنازی دارین ماشاله
عزیزم بیاین پیش ماخوشحال میشیم


ممنون
چششششششششششم
مامان ثمین
23 اسفند 91 12:15
عزیزم ممنونم ازحضورت
میتونم لینکتون کنم


اختیار داری.منم لینکتون میکنم